19 måneder og renlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
6 synes godt om
18. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vores datter er lige fundet rundet de 19 måneder. Hun har den sidste uge været helt vild med at prøve og sidde på potten. 

Dette har nu ført til at hun vil have en tør ble på hver gang hun har tisset i den eller lavet stort. Hunhenter selv en ny ble for at gøre os opmærksomme på det. Og man kan mærke bleen stadig er varm efter tis.

Det er også lykkedes at tisse flere gange på potten.

Nu taler vi om det er fotidligt at tage bleen af. Hun er bare så bevidst om at hun gør Det.

Vores drenge var 2 år og 4 måneder da de smed bleen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

Berta

hannetheis skriver:

Vores datter er lige fundet rundet de 19 måneder. Hun har den sidste uge været helt vild med at prøve og sidde på potten. 

Dette har nu ført til at hun vil have en tør ble på hver gang hun har tisset i den eller lavet stort. Hunhenter selv en ny ble for at gøre os opmærksomme på det. Og man kan mærke bleen stadig er varm efter tis.

Nu taler vi om det er fotidligt at tage bleen af. Hun er bare så bevidst om at hun gør Det.

Det er da tidligt - men prøv da. Det værste der kan ske er vel at det er for tidligt og hun så må have den på igen.

Min store dreng på snart 3,5 år bruger stadig ble - og jeg ville ønske han snart kunne smide den - men han er bare ikke klar. 

Berta 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Min datter var renlig med det store fra hun var 20 mdr og smed bleen som 2 årig. Jeg vil sige prøv.

Anmeld Citér

18. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hannetheis skriver:

Som de andre siger; prøv! Min datter smed bleen om dagen  da hun var 22 mdr, og var  meget interesseret i potten og toilettet (og meget meget gal på bleen) fra hun var 18-19 mdr.

Anmeld Citér

18. februar 2017

AnoMom

Jeg stemmer i og siger prøv da. Det værste der kan ske er våde bukser og ekstra tøjvask :-)

Anmeld Citér

18. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vi går i gang med forsøget i morgen.

Anmeld Citér

18. februar 2017

AnoMom

hannetheis skriver:

Vi går i gang med forsøget i morgen.

Held og lykke med det :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.