Canesten mod svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har fået 6 Canesten tabletter som jeg skal stikke op for at bekæmpe svamp. Jeg fik at vide at jeg ikke må bruge indføringshylstret. 

Mit spørgsmål er så hvor dybt jeg må stikke dem ind? Jeg tror jeg gjorde det forkert her inden jeg gik i seng for det føltes virkelig ubehageligt da jeg satte mig på sengen inden jeg skulle ligge mig. 

På den anden side er jeg bange for at skubbe den for meget op så den skader min baby (uge 34) 

hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har fået 6 Canesten tabletter som jeg skal stikke op for at bekæmpe svamp. Jeg fik at vide at jeg ikke må bruge indføringshylstret. 

Mit spørgsmål er så hvor dybt jeg må stikke dem ind? Jeg tror jeg gjorde det forkert her inden jeg gik i seng for det føltes virkelig ubehageligt da jeg satte mig på sengen inden jeg skulle ligge mig. 

På den anden side er jeg bange for at skubbe den for meget op så den skader min baby (uge 34) 

hjælp 

Hej

Jeg vil sige, at mens jeg har været gravid, så har jeg kun brugt cremen. Og det har virket rigtig godt. Hvordan kan det være du har valgt piller? 

Anmeld Citér

18. februar 2017

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Hej 

hjælp 

Den skal så langt op du kan komme med fingeren. 

Du skader ikke baby, for så langt kan du ikke komme uden indføringshylster

Anmeld Citér

18. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Jeg vil sige, at mens jeg har været gravid, så har jeg kun brugt cremen. Og det har virket rigtig godt. Hvordan kan det være du har valgt piller? 

Fordi jeg har prøvet cremen og den har ikke hjulpet. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at jeg ikke kom langt nok op 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Den skal så langt op du kan komme med fingeren. 

Du skader ikke baby, for så langt kan du ikke komme uden indføringshylster

Okay. Tusind tak. Så gør jeg det definitivt forkert nu. 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Fordi jeg har prøvet cremen og den har ikke hjulpet. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at jeg ikke kom langt nok op 

Okay :/

Havde det ingen effekt overhovedet? Det lyder underligt.  Hmm. Det skal jeg ikke kunne sige.

Anmeld Citér

18. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay :/

Havde det ingen effekt overhovedet? Det lyder underligt.  Hmm. Det skal jeg ikke kunne sige.

Nej slet ikke. Og det svier når man påfører cremen. Men jeg læste at det var normalt. 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nej slet ikke. Og det svier når man påfører cremen. Men jeg læste at det var normalt. 

Okay.håber pillerne hjælper dig så. 

Ja sådan har jeg også haft der de gange jeg har brugt det i forbindelse med graviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.