Et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2017

Lykkelig-Kvinde

jeg er gravid - 11+2 

jeg har en masse symptomer, ømme bryster, evig sult, kvalme osv 

men tænker da intet minder om første gang, hvornår er det normalt symptomerne stopper eller vare de hele graviditeten ? 

Jeg arbejder i børnehave, jeg har været i kontakt med et barn med lussingesyge og har idag fået tage blodprøve, nu skal jeg så vente.. men er der nogle der ved hvad sandsynligheden for at det skulle gå glat pga lussingesyge er ? Er lidt nervøs 

jeg skal til scanning på torsdag, første scanning, nf, hvad er sandsynligheden for at de kan se kønnet der ? 

Håber i søde kvinder der ude kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Miti's mama

Lykkelig-Kvinde skriver:

jeg er gravid - 11+2 

jeg har en masse symptomer, ømme bryster, evig sult, kvalme osv 

men tænker da intet minder om første gang, hvornår er det normalt symptomerne stopper eller vare de hele graviditeten ? 

Jeg arbejder i børnehave, jeg har været i kontakt med et barn med lussingesyge og har idag fået tage blodprøve, nu skal jeg så vente.. men er der nogle der ved hvad sandsynligheden for at det skulle gå glat pga lussingesyge er ? Er lidt nervøs 

jeg skal til scanning på torsdag, første scanning, nf, hvad er sandsynligheden for at de kan se kønnet der ? 

Håber i søde kvinder der ude kan hjælpe 

Tillykke! 

Alle graviditeter er forskellige, så det er slet ikke sikkert det er som første gang. Min kvalme holdt op i uge 13 første gang og allerede i uge 9 her anden gang. Men det skal nok komme.

De kan ikke se kønnet før tidligst uge 14 - og de vil højst sandsynligt nægte at sige et pip om hvad de tror det er før uge 15 eller så - fordi det er let at tage fejl stadigvæk og de vil ikke hænges op på noget .

Anmeld Citér

17. februar 2017

Lykkelig-Kvinde

Miti's mama skriver:

Tillykke! 

Alle graviditeter er forskellige, så det er slet ikke sikkert det er som første gang. Min kvalme holdt op i uge 13 første gang og allerede i uge 9 her anden gang. Men det skal nok komme.

De kan ikke se kønnet før tidligst uge 14 - og de vil højst sandsynligt nægte at sige et pip om hvad de tror det er før uge 15 eller så - fordi det er let at tage fejl stadigvæk og de vil ikke hænges op på noget .

Mange tak for dig svar.. 

i min første graviditet havde jeg ekstrem voldsom kvalme og opkaste i 20 uger og tabte 7 kg.. men har det slet ikke så slemt denne gang og tager os langsomt på 

øv vi ikke får kønnet af vide endnu  må væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.