Fedtknude nogle der har fået fjernet det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.333 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2017

Anonym trådstarter

Argh har gået med sådan en ok stor fedt knude i min hovedbund i mange år efterhånden. Har endelig det en tid til lægen her den 6 marts men jeg er så skrækslagne for alt der hedder opereatiner bedøvelse osv osv .  Men nu synes jeg den genere mig ret kosmetisk meget. 

Er der nogle herinde der har prøvet at få fjernet sådan en sag ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Ja.. Måske er det noget andet, når den er på hovedet, men med min var det bare lokalbedøvelse og så blev den skåret væk.. Men den var som sagt ikke på hovedet og var kun på størrelse med en ært..

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Argh har gået med sådan en ok stor fedt knude i min hovedbund i mange år efterhånden. Har endelig det en tid til lægen her den 6 marts men jeg er så skrækslagne for alt der hedder opereatiner bedøvelse osv osv .  Men nu synes jeg den genere mig ret kosmetisk meget. 

Min mand har fået en stor en fjernet i hovedbunden, omkring hårgrænsen i panden...

Det var hurtigt og smertefrit overstået og det er virkelig blevet pænt, man kan ikke se ar eller andet 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Ja.. Måske er det noget andet, når den er på hovedet, men med min var det bare lokalbedøvelse og så blev den skåret væk.. Men den var som sagt ikke på hovedet og var kun på størrelse med en ært..

Har googlet ligeligt frem til det lokalbeføvelse i hoved også 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand har fået en stor en fjernet i hovedbunden, omkring hårgrænsen i panden...

Det var hurtigt og smertefrit overstået og det er virkelig blevet pænt, man kan ikke se ar eller andet 

Okay er mere bange for om de klipper mit hår af atlet gemmer håret vel men lige nu kan man se bulen når mit hår er sat  

Anmeld Citér

17. februar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, jeg har. en rimelig kæmpe en. Sad på kravebenet. 

Jeg fik at vide, at pga. Størrelsen, så var jeg en af den som tog længst tid. 

Det var dog overhovedet ikke så slemt. Blev bedøvet og så gik han igang der er i hvert fald intet at være nervøs for. 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ja, jeg har. en rimelig kæmpe en. Sad på kravebenet. 

Jeg fik at vide, at pga. Størrelsen, så var jeg en af den som tog længst tid. 

Det var dog overhovedet ikke så slemt. Blev bedøvet og så gik han igang der er i hvert fald intet at være nervøs for. 

Hvor stor var den?

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået fjernet en på størrelse med et æg omme på ryggen ved skulderbladet. 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvor stor var den?

Pyha det er svært at forklare. Men da de viste mig den, fyldte den hele hånden.. (måske lidt mindre) .

Anmeld Citér

18. februar 2017

BigHope13

Min kusine fik fjernet en fedtknude i hårbunden sidste år, det gik meget hurtigt og nemt at få den fjernet og efter var der jo blot et par sting, og hun har ikke været generet af det.

De tog ikke noget hår af ved området, så man kunne se noget udefra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.