Hej piger
Jeg er fuldstændig opløst.. Vi har været i behandling i det offentlige i snart 1 år. Vi er uforklarligt barnløse. Har været igennem HSU, og 3 IUI-H hvor den 3 lykkedes med graviditet. Havde en MA i uge 9. Har så haft en IUI mere, da de tilbød os det igen fordi det kunne lykkedes på den måde. Og vi fik tilbud endnu en da den ikke lykkedes. Vi blev så afvist i denne cyklus, og valgte så at tage til privat og betale os fra en IUI-H der. Der er jeg så blevet scannet idag-hvor hun så siger at der ses væske på den ene æggeleder, så måske skal den fjernes crying Der var dog et flot æg på den anden side, og de vil derfor gerne inseminere om et par dage. Vi har ALDRIG hørt noget om dette på den klinik vi plejer at være på. Jeg kan slet ikke forstå det, og er helt opløst af gråd, jeg kan slet ikke overskue det, og skal igennem en operation måske også. Og hvad er rigtigt!? Jeg føler slet ikke jeg kan stole på nogen, og hvad hvis det ikke passer at den skal fjernes, og så den bare bliver fjernet uden det egentlig er nødvendigt.. Jeg har brug for at hører fra nogen som har prøvet noget lignende.. Måske er det derfor det ikke lykkedes for os selv, når den væske tømmer sig ud, så ægget ikke kan sætte sig fast, som hun forklarede idag.. Har vi "spildt et helt år, efter selv at have forsøgt i et år. Tiden går og går jo bare..
Anmeld
Citér