Udslæt over hele kroppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.368 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2017

Anonym trådstarter

Min datter er vist inde i en uheldig periode, på tre uger har Hun nu haft skoldkopper, mellemørebetændelse og nu dette udslæt... 

Vi troede i går det var tredages feber udslæt, men hendes feber stoppede i mandags....Kan udslættet godt komme så lang tid efter?

Lægen holder selvfølgelig vinterferie... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Min datter er vist inde i en uheldig periode, på tre uger har Hun nu haft skoldkopper, mellemørebetændelse og nu dette udslæt... 

Vi troede i går det var tredages feber udslæt, men hendes feber stoppede i mandags....Kan udslættet godt komme så lang tid efter?

Lægen holder selvfølgelig vinterferie... 

Altså jeg vil da nok kontakte en anden læge i byen eller evt vagtlægen synes det ser voldsomt ud 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Wheelybug

Stakkels pus! Er hun vaccineret mod børnesygdomme? Ellers synes jeg lidt, at det godt kunne ligne noget af det udslæt, man får af de børnesygdomme uden overhovedet at vide særlig meget om det.. Har hun feber, klør eller svir det? Kan også være noget nældefeber eller anden eksem. Uanset hvad ville jeg - som hende ovenfor også skriver - komme hurtigt til lægen  Rigtig god bedring med hende.

Knus

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym trådstarter

Nå vi fik en tid ved en anden læge... skarlagensfeber mener hun det er... så 5 dage uden penicillin og så kan vi starte op igen.... aaaargh.. Det lorte penicillin, føles som børnemishandling når man skal tvinge det i barnet...

Anmeld Citér

17. februar 2017

Wheelybug

Anonym skriver:

Nå vi fik en tid ved en anden læge... skarlagensfeber mener hun det er... så 5 dage uden penicillin og så kan vi starte op igen.... aaaargh.. Det lorte penicillin, føles som børnemishandling når man skal tvinge det i barnet...

Lille stakkel! Penicillin er altid ubehageligt for kroppen, men godt at du kom til lægen (især inden weekenden), og at hun kunne behandles. Rigtig god bedring med hende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.