Renée88

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Halbschön

Øøøøøøv intet sket endnu.. Skal til jdm her i formiddag, og er meget spændt på hvad hun siger.... Håber hun kan sætte lidt skub i tingene....

Ha en dejlig dag allesammen....

Knus Renée, 40+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

christina2412

Renée88 skriver:

Øøøøøøv intet sket endnu.. Skal til jdm her i formiddag, og er meget spændt på hvad hun siger.... Håber hun kan sætte lidt skub i tingene....

Ha en dejlig dag allesammen....

Knus Renée, 40+5

håber der snart sker noget
 finger for det.
gir du lige et prej når du har været ved jm

christina 34+5

Anmeld

7. oktober 2009

Halbschön

christina2412 skriver:

håber der snart sker noget
 finger for det.
gir du lige et prej når du har været ved jm

christina 34+5

det skal jeg nok, skriver her på baby.dk, som det første når jeg kommer hjem igen.. og går der aaaaalt for lang tid, så kan det jo være der er sket noget

Anmeld

7. oktober 2009

Halbschön

Hej piger...
Så har jeg været til jm.... Hun vurderede lillemanden til at veje 4kg, så han er ved at være en stor dreng

Alt så fint ud, undtagen mit blodtryk som igen igen var lidt for højt....

Jeg skal til undersøgelse på fødegangen på mandag, hvor de vil scanne mig, køre kurver osv, og udfra det tage stilling til hvad der skal ske.... HVIS der altså ikke sker noget inden... Det håber jeg at der gør, den her ventetid er da ulidelig..

Knus Renée, 40+5

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Hej piger...
Så har jeg været til jm.... Hun vurderede lillemanden til at veje 4kg, så han er ved at være en stor dreng

Jeg skal til undersøgelse på fødegangen på mandag, hvor de vil scanne mig, køre kurver osv, og udfra det tage stilling til hvad der skal ske.... HVIS der altså ikke sker noget inden... Det håber jeg at der gør, den her ventetid er da ulidelig..

Knus Renée, 40+5

ej altså! nu må der gerne ske noget.... går straks i gang med at brygge mere vestøv jeg kan sende til dig...

Anmeld

7. oktober 2009

Halbschön

Caroline86 skriver:

ej altså! nu må der gerne ske noget.... går straks i gang med at brygge mere vestøv jeg kan sende til dig...

Taaaak Caroline.. Håber virkelig at alt det trykken på maven ved jm idag, kan sætte gang i sagerne

Anmeld

7. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

Hej piger...

Knus Renée, 40+5

Øv altså at der ikke er sket noget endnu..Kan huske at jeg ALTID vågnede skuffet op hver morgen (efter ca. 5 toiletbesøg om natten).. Så du får lige en KÆMPE container med vestøv.. Var det ikke noget med at du ikke måtte gå mere end en uge over tid, af hensyn til bettemandens størrelse, og dit store ønske om at føde selv??.. Håber ihvertfald snart at der sker noget hos jer.. og god hyggetid når manden kommer hjem

Anmeld

7. oktober 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

Øv altså at der ikke er sket noget endnu..Kan huske at jeg ALTID vågnede skuffet op hver morgen (efter ca. 5 toiletbesøg om natten).. Så du får lige en KÆMPE container med vestøv.. Var det ikke noget med at du ikke måtte gå mere end en uge over tid, af hensyn til bettemandens størrelse, og dit store ønske om at føde selv??.. Håber ihvertfald snart at der sker noget hos jer.. og god hyggetid når manden kommer hjem

Joow det var hvert fald hvad fødselslægen sagde til mig, men hende jm jeg var inde ved i dag, fattede ikke helt så meget... Så derfor fik jeg den tid på mandag... jeg håber virkelig bare at der sker noget inden......

ja jeg vågner også hver morgen og håber på at sengen er våd, men nej nej... ØV!..

jeg kan ikke helt finde ud af om der er ved at ske lidt, eller om det bare er indbildning... jeg har haft sindsygt mange plukkeveer her til aften samt en del smerter i bækken og ved skambenet.... så jeg håber at der snart er tegn på noget...

Anmeld

7. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

Joow det var hvert fald hvad fødselslægen sagde til mig, men hende jm jeg var inde ved i dag, fattede ikke helt så meget... Så derfor fik jeg den tid på mandag... jeg håber virkelig bare at der sker noget inden......

ja jeg vågner også hver morgen og håber på at sengen er våd, men nej nej... ØV!..

jeg kan ikke helt finde ud af om der er ved at ske lidt, eller om det bare er indbildning... jeg har haft sindsygt mange plukkeveer her til aften samt en del smerter i bækken og ved skambenet.... så jeg håber at der snart er tegn på noget...

ejj øv, når de ikke kan finde ud af at snakke sammen.. og da specielt hvis han er skønnet til 4 kg. nu.. Du må have fat i fødselslægen hvis der ikke sker noget inden mandag så..
Jeg vågnede også viiildt skuffet hver gang...liige til den nat hvor det rent faktisk VAR fødslen der var igang.. og lige den dag hvor det passede ret dårligt. (min veninde som skulle med til fødslen var til firmajulefrokost og ret fuld)
 for at der er ved at ske noget hos jer..

Anmeld

7. oktober 2009

Pige2009

Renée88 skriver:

Kender det godt Så er det ikke engang sikkert, at vandet går først. Sender dig lige lidt vestimulerende...

Hilsen Linda 39+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.