FHR skriver:
Migræne behøver ikke at være hormonel betinget.
Jeg har haft migræne anfald de sidste 3-4 år, jeg har haft 6 anfald på de første 3 år, men jeg har migræne med aura, dvs. At mit syn sløre/forsvinder, mine hænder, tunge, læber og ansigt begynder at sove/snore, og så får jeg ulidelig migræne.
Min læge sagde jeg straks skulle stoppe mine p piller, da jeg havde forøget chancer for blodpropper (end man har i får vejen) når jeg formentligt fik migræne af p pillerne.
jeg er siden hen blevet planlagt gravid (14+4) og jeg har haft 3 anfald på 14 dage 
I mit tilfælde er det hormonel betinget migrænen.
Må jeg spørge hvor gammel du ca. Er?
Og hvor længe du har været på p piller?
Puha håber ikke jeg for det lige som dig, da jeg godt nok synes migræne er mega invaliderende. Håber også det bliver bedre for dig, jo længere du kommer hen i graviditeten.
Jeg er 27 år, og har været på p-piller siden jeg var 14 år ca. Og fik dem dengang, fordi jeg døjede meget med voldsom menstruation. Jeg har dog holdt en pause på 1 år som 18 årig (men husker ikke kroppen reaktion på det desværre, så der har nok ikke været nogen)
For nogle år siden skiftede jeg dog p-pille mærke, fordi jeg fik mange humørsvingninger på dem jeg havde før.
Min migræne er som et spænde bånd om hovedet, jeg for kvalme og virkelig trykken for hovedet, bliver aske grå i hovedet, og kan ikke holde lys eller lyd ud (ikke engang min egen stemme, som pludselig er alt for høj
). Jeg har også fået migræne piller af lægen, som jeg troligt har i min taske som er med mig for det meste.