Jeg skal have min mens nu her, ifølge min gennemsnitlige cyklus så i morgen, men kan jo også sagtens komme i dag. Min cyklus varierer fra 21 til 28 dage, med et gennemsnit på 23 dage (som er i morgen).
Jeg havde ægløsning den 4/2 (meget positive tests og så kunne jeg tydeligt mærke den også). Og præcis en uge efter den 11/2 begyndte jeg at få en hel masse nivende fornemmelser i underlivet, skiftende fra venstre til højre side. Og dem har jeg haft hver dag siden da. De er ikke konstante, men kommer og går. Ind imellem føles det fuldstændig som de smerter jeg har lige når jeg får mens og under mens, andre gange er det "bare" den nivende fornemmelse, som både kan sidde i en af siderne eller midt på. Skifter meget sted dernede fra gang til gang. Synes de er tiltaget ekstra de to sidste dage, og nogle gange er det næsten en jagende fornemmelse, så min umiddelbare tanke er at jeg nok får min mens tidligt.
I dag er jeg så pludselig begyndt også at få en følelse lidt ligesom sidestik.
Skal siges at jeg har taget en test i dag, som var negativ, og hvis jeg havde været gravid skulle jeg være 3+4 i dag. Så forventer ikke jeg er det.
Har nogen af jer prøvet det jeg beskriver? Og hvad har det været? Og har nogen ellers nogen idé om hvad det kan være?
Anmeld
Citér