Niv, jag og nu lidt ligesom sidestik - hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal have min mens nu her, ifølge min gennemsnitlige cyklus så i morgen, men kan jo også sagtens komme i dag. Min cyklus varierer fra 21 til 28 dage, med et gennemsnit på 23 dage (som er i morgen).

Jeg havde ægløsning den 4/2 (meget positive tests og så kunne jeg tydeligt mærke den også). Og præcis en uge efter den 11/2 begyndte jeg at få en hel masse nivende fornemmelser i underlivet, skiftende fra venstre til højre side. Og dem har jeg haft hver dag siden da. De er ikke konstante, men kommer og går. Ind imellem føles det fuldstændig som de smerter jeg har lige når jeg får mens og under mens, andre gange er det "bare" den nivende fornemmelse, som både kan sidde i en af siderne eller midt på. Skifter meget sted dernede fra gang til gang. Synes de er tiltaget ekstra de to sidste dage, og nogle gange er det næsten en jagende fornemmelse, så min umiddelbare tanke er at jeg nok får min mens tidligt.

I dag er jeg så pludselig begyndt også at få en følelse lidt ligesom sidestik.

Skal siges at jeg har taget en test i dag, som var negativ, og hvis jeg havde været gravid skulle jeg være 3+4 i dag. Så forventer ikke jeg er det.

Har nogen af jer prøvet det jeg beskriver? Og hvad har det været? Og har nogen ellers nogen idé om hvad det kan være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2017

Anonym

Du kan ikke dømme en graviditet ude på grund af negative test 3+4. Det er jo stadig meget tidligt at teste, de fleste anbefaler jo, at man som minimum venter til udebleven mens.

Det kan være en graviditet, men det kan også være noget andet. Psyken kan også gøre meget, når man prøver at blive gravid. Jeg havde alle symptomerne og gik endda en uge over tid, da vi prøvede at blive gravide. Men alle tests var negative, og jeg var da heller ikke gravid.

Der er ikke rigtigt så meget andet at gøre end at vente på (udebleven) mens i første omgang.

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan ikke dømme en graviditet ude på grund af negative test 3+4. Det er jo stadig meget tidligt at teste, de fleste anbefaler jo, at man som minimum venter til udebleven mens.

Det kan være en graviditet, men det kan også være noget andet. Psyken kan også gøre meget, når man prøver at blive gravid. Jeg havde alle symptomerne og gik endda en uge over tid, da vi prøvede at blive gravide. Men alle tests var negative, og jeg var da heller ikke gravid.

Der er ikke rigtigt så meget andet at gøre end at vente på (udebleven) mens i første omgang.

Jeg er nemlig godt klar over at ens krop virkelig kan spille én et pus... men det kunne jo også være noget helt andet, derfor jeg spørger om nogen har oplevet noget lignende..

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen som har haft lignende symptomer?

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Opdagede for nogle timer siden at mind brystwr er vokset, de er meget mere faste end normalt. Manden kan også mærke det, hmm.... jeg er forvirret.

Anmeld Citér

16. februar 2017

Anonym trådstarter

Update:

I går aftes kl 23, inden jeg lagde mig til at sove, var jeg på toilet, og der var en anelse lyserødt på papiret, da jeg tørrede mig, ikke særlig meget. Men jeg tænkte jo straks at nu ville jeg helt sikkert vågne op og have fået mens, men her til morgen er der ikke skyggen af mens, og heller ikke noget rødt/lyserødt på papiret.

Nogen der har oplevet det? Ved I hvad det kan være? Er det bare mens der er på vej, men er lidt ekstra langsom?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.