"Kugle" på halsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.332 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej piger...

Har lige mærket en "kugle" på min datters hals - hun reagerer ikke på, at jeg rører den, så den er ikke øm...

Er det bare en hævet lymfe eller har I oplevet noget lignende? 

Har forsøgt at angive, hvor på halsen den sidder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

lineog4

MIn søn har haft det siden han blev født og har det stadig nu 6 år gammel. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

januar16

Der har jeg en lymfeknude, så det gætter jeg på at det er. Min har altid været stor nok til at den kunne mærkes imod og kan ses når jeg er syg. Var ved lægen da jeg var lille og han sagde at det ikke var farligt 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Vivienne

HAr lige været ved lægen med samme problem. Gik i panik da jeg opdagede den på min søn. 

Lægen sagde at det var ganske normalt i den alder for det er kroppen der reagerer på fx. forkølelse eller som i min søns tilfælde børneeksem. Det kan vare i op til flere måneder men det er ikke noget man skal være bekymret for. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

A-1995

Min søns lymfeknuder på halsen hæver nogen gange op tit i forbindelse med hans mandler også vokser.. ��

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Så er jeg mere rolig - tusind tak for jeres svar piger 

Anmeld Citér

14. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej piger...

Har lige mærket en "kugle" på min datters hals - hun reagerer ikke på, at jeg rører den, så den er ikke øm...

Er det bare en hævet lymfe eller har I oplevet noget lignende? 

Har forsøgt at angive, hvor på halsen den sidder...

Jeg har en knude på halsen, som jeg har haft i mange mange år. Det er en lymfeknude som bare aldrig er faldet igen og den er tjekket utallige gange da jeg har været så bange for om det var noget farligt. Men den er helt ufarlig! Min mand har også en som sidder der hvor din datters sidder og den er også ufarlig. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym

Min søn har mange og store og er undersøgt flere gange og er lymferne. Han er stadig under opsyn men hans er også store og en af dem er på størrelse med en stor vindrue 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.