Kønsscanning - hvor i Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
12 svar
1 synes godt om
14. februar 2017

Viki4

Hej i søde piger herinde,

På fredag er jeg 12+0 og mandag står den på Nakkefold

Vi vil gerne til en tidlig kønsscanning i uge 14+, som jo er det tidligste (man er jo den utålmodige type), men når jeg er inde og Google de forskellige steder, så bliver jeg jo virkelig forvirret - what to choose? Så, kan I derude ikke hjælpe med at dele jeres erfaringer for privatklinikker i Kbh?

Hvad jeg kan se er, at de mest brugte i Kbh er LilleLiv, Jordemoderhuset og Cyklusklinik. Er der andre gode? Gerne et sted som har åbent i weekenderne

Tak på forhånd

/En utålmodig men lykkelig type

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Pianisten

Jeg kan absolut tale for LilleLiv - fik min tidlig scanning i uge 6 der. Kan godt lide at man udover en grunding scanning får en fin mappe, papirer og en masse billeder for de penge man nu lægger. Da jeg ville kønsscannes i uge 15 havde de dog så meget sygdom at jeg ikke kunne få lov til at blive scannet (som drop-in), så jeg vil absolut anbefale at du bestiller tid

Anmeld Citér

14. februar 2017

Nel

Jeg blev scannet 14+2 hos Lilleliv og det var en rigtig god oplevelse - bedre end NF scanningen på Herlev som jeg ikke synes var så god (altså scanningen var fin nok, der var bare 0 service eller info undervejs)
Men ja, virkelig sødt personale hos Lilleliv, jeg oplevede at jordemoderen var nærværende og samtidig professionel. Ville klart vælge dem igen 

Anmeld Citér

14. februar 2017

AnoMom

Viki4 skriver:

Hej i søde piger herinde,

På fredag er jeg 12+0 og mandag står den på Nakkefold

Vi vil gerne til en tidlig kønsscanning i uge 14+, som jo er det tidligste (man er jo den utålmodige type), men når jeg er inde og Google de forskellige steder, så bliver jeg jo virkelig forvirret - what to choose? Så, kan I derude ikke hjælpe med at dele jeres erfaringer for privatklinikker i Kbh?

Hvad jeg kan se er, at de mest brugte i Kbh er LilleLiv, Jordemoderhuset og Cyklusklinik. Er der andre gode? Gerne et sted som har åbent i weekenderne

Tak på forhånd

/En utålmodig men lykkelig type

Jeg var hos lille liv. (Lille Københavner). Der fik jeg også foretaget en tryghedsscanning og 3D scanning. Jeg ville til hver en tid vælge dem igen :-)

Anmeld Citér

14. februar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Jeg blev scannet 14+2 hos Lilleliv og det var en rigtig god oplevelse - bedre end NF scanningen på Herlev som jeg ikke synes var så god (altså scanningen var fin nok, der var bare 0 service eller info undervejs)
Men ja, virkelig sødt personale hos Lilleliv, jeg oplevede at jordemoderen var nærværende og samtidig professionel. Ville klart vælge dem igen 

Bare af nysgerrighed. Hvad manglede du af info til NF scanningen? Jeg var også på Herlev og blev scannet en gang om måneden der frem til fødslen og syntes simpelthen de var så gode og servicemindede. :-)

Anmeld Citér

14. februar 2017

Nel

AnoMom skriver:

Bare af nysgerrighed. Hvad manglede du af info til NF scanningen? Jeg var også på Herlev og blev scannet en gang om måneden der frem til fødslen og syntes simpelthen de var så gode og servicemindede. :-)

Dejligt at du oplevede god service og det hele - jeg synes også at MD scanningen var meget bedre end NF scanningen, så jeg tror bare at vi lige var uheldige.

Min kæreste og jeg oplevede til NF scanningen at den ældre dame der scannede mig virkede meget træt og ikke særlig interesseret i os. Hun gjorde bestemt sit arbejde, men sagde ingenting imens og svarede meget kortfattet på det vi spurgte om. Hverken min kæreste eller jeg havde prøvet sådan en scanning før, så vi savnede rigtig meget at der blev forklaret mere hvad hun og vi så på.

Men altså, vi var de sidste der blev scannet den aften, så jeg tror bare hun har været ret træt og så blev vi lige de sidste i køen som skulle overstås

Anmeld Citér

14. februar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Dejligt at du oplevede god service og det hele - jeg synes også at MD scanningen var meget bedre end NF scanningen, så jeg tror bare at vi lige var uheldige.

Min kæreste og jeg oplevede til NF scanningen at den ældre dame der scannede mig virkede meget træt og ikke særlig interesseret i os. Hun gjorde bestemt sit arbejde, men sagde ingenting imens og svarede meget kortfattet på det vi spurgte om. Hverken min kæreste eller jeg havde prøvet sådan en scanning før, så vi savnede rigtig meget at der blev forklaret mere hvad hun og vi så på.

Men altså, vi var de sidste der blev scannet den aften, så jeg tror bare hun har været ret træt og så blev vi lige de sidste i køen som skulle overstås

Det kan jeg så godt se. Det var da en øv oplevelse. Men som du siger. Så har hun nok været rigtig træt. Meeeen det burde ikke være en undskyldning for at komme med svar osv :-)

Anmeld Citér

15. februar 2017

Viki4

Pianisten skriver:

Jeg kan absolut tale for LilleLiv - fik min tidlig scanning i uge 6 der. Kan godt lide at man udover en grunding scanning får en fin mappe, papirer og en masse billeder for de penge man nu lægger. Da jeg ville kønsscannes i uge 15 havde de dog så meget sygdom at jeg ikke kunne få lov til at blive scannet (som drop-in), så jeg vil absolut anbefale at du bestiller tid

Fedt, tusind tak. Dejlgit at høre at LilleLiv har været godt, er også dem jeg har hørt mest om, og er dem som de fleste i denne tråd (indtil videre) har erfaring med Og vil klart booke tid hehe.

Men synes jeg kunne læse at de ikke har åbent i weekenden eller har jeg set forkert?

Anmeld Citér

15. februar 2017

Viki4

Nel skriver:

Dejligt at høre at du også har haft en god oplevelse hos LilleLiv. Men har de åbent i weekenden, synes jeg så at de ikke havde? Vi er også på Herlev, hvor jeg også skal føde, men håber da det bliver en god oplevelse på mandag   Grundet fertilitetsbehandling er jeg blevet scannet et hav af gange derude og personalet har altid været de sødeste og rareste, så jeg har kun positive oplevelser selv. Men det er selvfølgelig også en anden afdeling hehe. Kan se nedenfor at du har skrevet at I var de sidste på dagen (no excuses anyway...) men vi skal heldigvis allerede derhen kl.13

Tak for svar

Anmeld Citér

15. februar 2017

Viki4

AnoMom skriver:

Jeg var hos lille liv. (Lille Københavner). Der fik jeg også foretaget en tryghedsscanning og 3D scanning. Jeg ville til hver en tid vælge dem igen :-)

Godt at høre at du var glad for LilleLiv, har også været dem jeg har hørt mest om og dem som de fleste i denne tråd endnu har erfaringer med Men har de åbent i weekenden, synes jeg nemlig at der stod at de ikke har?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.