Ingen mens, brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.732 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Jeg er idag 1 dag over tid og går og venter på min menstruation.. Men det eneste der kommer er sådan brunligt udflåd.. Har nogen prøvet dette? 

Tog en test iforgårs som var negativ, og vil helst skåne mig selv for endnu en hvis mens nu skulle komme.. Har ingen mens smerter eller andet, kun en masse bumser (som jo også kan være tegn på mens).. Så 

har nogen prøvet at have brunt udflåd istedet for mens, og stået med en positiv test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Pianisten

Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg er idag 1 dag over tid og går og venter på min menstruation.. Men det eneste der kommer er sådan brunligt udflåd.. Har nogen prøvet dette? 

Tog en test iforgårs som var negativ, og vil helst skåne mig selv for endnu en hvis mens nu skulle komme.. Har ingen mens smerter eller andet, kun en masse bumser (som jo også kan være tegn på mens).. Så 

har nogen prøvet at have brunt udflåd istedet for mens, og stået med en positiv test?

Ja. Havde selv brunligt udflåd i uge 4, før jeg vidste jeg var gravid. Men jeg regnede nu altså bare med at det var mens der var langsomt i optrækket, fordi jeg altid plejer at have brunligt udflåd op til mens. Udflåddet tog lidt til i styrke, men blev aldrig en decideret blødning, og da det pludseligt holdt op efter 2 døgn skyndte jeg mig at tage en test - som var positiv

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym

Jeg har af og til fået det som du beskriver, hvor det hver gang bare er endt ud med mens.

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har af og til fået det som du beskriver, hvor det hver gang bare er endt ud med mens.

Det samme her.

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Min kæreste synes jeg skulle tage en test her efter aftensmaden da det brune stoppede, og bum.. 2 streger!!  Iiiiih altaå!! En valentines baby!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.