Min mand er netop blevet refertiliseret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. februar 2017

Belinda92

Min mand blev for tre uger siden refetaliseret, efter at have været steriliseret i to år. 

Jeg savner erfaringer !!!!! lægen sagde vi havde rigtig fine chancer i og med min krop er i top form, og jeg har fulgt kostplaner som er go' for fertiliteten ! Men jeg ville så gerne høre om nogle havde erfaringer ?! Vi begyndte på projekt baby, i mandags Og vi er nysgerrige på hvor lang tid der går før man faktisk kan blive gravid ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

esioul

Belinda92 skriver:

Min mand blev for tre uger siden refetaliseret, efter at have været steriliseret i to år. 

Jeg savner erfaringer !!!!! lægen sagde vi havde rigtig fine chancer i og med min krop er i top form, og jeg har fulgt kostplaner som er go' for fertiliteten ! Men jeg ville så gerne høre om nogle havde erfaringer ?! Vi begyndte på projekt baby, i mandags Og vi er nysgerrige på hvor lang tid der går før man faktisk kan blive gravid ?? 

har han fået taget en prøve der viser om der er liv i dem der kommer ud? altså efter han har fået det ført tilbage? 

Anmeld Citér

15. februar 2017

Belinda92

Nej, det er som skrevet ret nyt Og der skal tages en prøve i slut marts. Men jeg er bare meget i tvivl.. Fordi lad os nu sige at der er fint liv i de små svømmere, ville de så virke lige fra det blev sat sammen ??

Anmeld Citér

15. februar 2017

AnoMom

Belinda92 skriver:

Hvis hans svømmere stadig virker efter tilbageførsel så kan du i terorien blive gravid i første cyklus. Men ingen kan spå om det tager en måned eller 1 år eller længere. 

Held og lykke med projekt baby :-)

Anmeld Citér

15. februar 2017

Justthinking

Jeg blev lavet på at min far blev ført tilbage efter et par år - og da var han i slut 30'erne og min mor i start 30'erne. Jeg hepper på jer og krydser fingre for jer :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.