Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej dejlige damer! Bliver nødt til at være lidt anonym, håber det Oka.

jeg har været på p-piller i 2 måneder, første måned kom mens regelmæssigt,

anden måned plet blødte jeg hver dag, så til sidst valgte jeg helt at stoppe med pillerne. Det var den 10 januar 2017. Normalt efter kommer der mens eller en form for det, intet skete og har ik haft så meget som skyggen af blod, det er over  en måned siden at jeg stoppede med p-pillerne. Jeg har taget test flere gange men negativt. Jeg har haft lyst til surt slik for 2 uger siden men den træng er gået væk igen. For mens smerter i ny og næ, men osse ondt i højre side af maven. Min sexlyst er os væk, plejer normalt at ville ha sex hver anden dag. Kvalme kommer osse indimellem. Kan jeg være gravid eller er det normalt at der kan gå måneder før man ser mens.

jeg er ved at blive skør over det og ønsker bare snart at min mens kommer eller 2 streger. Nogle der har oplevet noget lignende.?

tusind tak på forhånd ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Skal lige siges ,at jeg os har oplevet svimmelhed i badet 1 gang og svimmelhed på jobbet 1 gang, mens jeg sad ned. Det virkeligt frustrerende!

Anmeld Citér

14. februar 2017

Bb2015

Jeg tror det er meget normalt at kroppen bliver forvirret når du kun lige startede på p-piller og så stoppede igen. Og hvis den allerede var forvirret mens du tog pillerne så er det formentlig bare din krop, der skal finde sig selv igen. Forstår godt din frustration og synes du skal prøve at ringe til lægen og fortælle om dine problemer og bekymringer  

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Jeg tror det er meget normalt at kroppen bliver forvirret når du kun lige startede på p-piller og så stoppede igen. Og hvis den allerede var forvirret mens du tog pillerne så er det formentlig bare din krop, der skal finde sig selv igen. Forstår godt din frustration og synes du skal prøve at ringe til lægen og fortælle om dine problemer og bekymringer  

Det håber jeg, og håber snart min mens kommer! Tusind tak, jeg ringer til lægen og forhøre mig ad ��

Anmeld Citér

14. februar 2017

Nel

Ja, det er meget normalt at ens krop lige skal finde ud af det, når man starter op på p-piller. Det kan også forklare pletblødningerne. Er der en grund til at du stoppede med at tage dem, eller er det kun pga. pletblødningerne? Umiddelbart skulle du bare havde fortsat med at tage dem, så din krop kunne tilpasse sig dem. 
Så jeg tror som udgangspunkt ikke at du er gravid, jeg tror det er p-pillerne som har lavet lidt rod i systemet

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Ja, det er meget normalt at ens krop lige skal finde ud af det, når man starter op på p-piller. Det kan også forklare pletblødningerne. Er der en grund til at du stoppede med at tage dem, eller er det kun pga. pletblødningerne? Umiddelbart skulle du bare havde fortsat med at tage dem, så din krop kunne tilpasse sig dem. 
Så jeg tror som udgangspunkt ikke at du er gravid, jeg tror det er p-pillerne som har lavet lidt rod i systemet

Stoppede pga af blødningerne, det blev for meget syntes jeg. Har taget p-piller før og har aldrig oplevet det. Men rart at vide så der håb forude ��.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.