Overførsel. Sydbank til danskebank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
9 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2017

Anonym trådstarter

Hvis der blev overført 4000kr lørdag morgen, hvornår kan jeg så forvente at de går ind på min konto? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hvis der blev overført 4000kr lørdag morgen, hvornår kan jeg så forvente at de går ind på min konto? 

Hvis det er med mobile pay burde de være der med det samme, hvis det er som alm. overførsel så kan du være heldig at de er der mandag, ellers kan der gå op til 3 bankdage før de er der (har jeg fået at vide )

Anmeld Citér

14. februar 2017

MoarMoar

Normalt tager en overførsel fra en bank til en anden bank, en bankdag. Der vil sige at penge overført fra Sydbank lørdag vil være i Danske Bank tirsdag. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

MoarMoar skriver:

Normalt tager en overførsel fra en bank til en anden bank, en bankdag. Der vil sige at penge overført fra Sydbank lørdag vil være i Danske Bank tirsdag. 

Ej hvor underligt de stadig ikke er kommet så. Og ham der har købt noget han presser simpelthen så meget på for at jeg skal sende tingen. Kan ikke lade være med at tænke om han overhovedet har overført. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ej hvor underligt de stadig ikke er kommet så. Og ham der har købt noget han presser simpelthen så meget på for at jeg skal sende tingen. Kan ikke lade være med at tænke om han overhovedet har overført. 

Han kan presse så meget han vil. Du skal under ingrn omstændigheder sende tingen før pengene står på din konto. Bed ham evt om et bevis for at de er overført fordi du ikk har modtaget dem endnu 

Anmeld Citér

14. februar 2017

NaUlHa

Anonym skriver:

Jeg ville heller ikke sende for jeg var 100% sikker på pegne var på min konto 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Han kan presse så meget han vil. Du skal under ingrn omstændigheder sende tingen før pengene står på din konto. Bed ham evt om et bevis for at de er overført fordi du ikk har modtaget dem endnu 

Han har intet bevis og ved ikke hvordan han skulle bevise det. Det ved jeg egentlig heller ikke  Spurgte om han ikke lige kunne tjekke om han havde skrevet det rigtigt, altså konto nummeret. Og det ville han først gøre i aften.

Sender ikke noget før jeg får pengene. Synes bare det er lidt akavet fordi det er en bekendt, og vil ikke hentyde at jeg ikke stoler på ham. Men begynder at tænke det hele virker lidt mærkeligt. Nu vil han pludselig hente tingen på fredag og så skrev jeg at han var velkommen- men først efter jeg har modtaget pengene og så læste han beskeden uden at svare. Selv om jeg kan se han er online. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym

Hans bevis har han i sin netbank.

Der vil jo figurere et beløb på - 4000kr hvis han har overført.

Og ellers må han købe en kvittering af banken han kan sende dig.

Anmeld Citér

14. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Han har intet bevis og ved ikke hvordan han skulle bevise det. Det ved jeg egentlig heller ikke  Spurgte om han ikke lige kunne tjekke om han havde skrevet det rigtigt, altså konto nummeret. Og det ville han først gøre i aften.

Sender ikke noget før jeg får pengene. Synes bare det er lidt akavet fordi det er en bekendt, og vil ikke hentyde at jeg ikke stoler på ham. Men begynder at tænke det hele virker lidt mærkeligt. Nu vil han pludselig hente tingen på fredag og så skrev jeg at han var velkommen- men først efter jeg har modtaget pengene og så læste han beskeden uden at svare. Selv om jeg kan se han er online. 

Kan kan bevise dt ved en kopi af kontoudtog. Han kan bare sløre resten af linierne. Det er nemt nol :-)

Anmeld Citér

14. februar 2017

TNBC

Anonym skriver:

netbank
Og hvis det er mobilepay er det i hans historie med overførelser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.