Over 35 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
3 svar
2 synes godt om
13. februar 2017

Mini_h

Hej alle.

Jeg har fået at vide at man får tilbudt ekstra prøver, hvis man er "gammel gravid" altså over 35 år. Nogen der ved noget om det??

Jeg er 36 år og i uge 12. Jeg er hverken blevet undersøgt eller fået tilbudet om det. De har kun taget en blodprøve.

Kan det virkelig passe??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2017

Cassandra

Mini_h skriver:

Hej alle.

Jeg har fået at vide at man får tilbudt ekstra prøver, hvis man er "gammel gravid" altså over 35 år. Nogen der ved noget om det??

Jeg er 36 år og i uge 12. Jeg er hverken blevet undersøgt eller fået tilbudet om det. De har kun taget en blodprøve.

Kan det virkelig passe??

Hejsa 

Jeg blev gravid som 35 årig og fulgte også et helt almindeligt graviditets forløb Vi mistede godt nok vores pige i 28+2, men er gravid (22+4) igen 36 år og denne gang bliver jeg fuldt i hoved og numre...

Anmeld Citér

13. februar 2017

Cassandra

Mini_h skriver:

Hej alle.

Kan det virkelig passe??

glemte helt ....De scanninger som de i dag tilbyder nf og md er så gode redskaber i foster diagnosticering, at de kun følger op med enten nipt, moderkage eller fostervandsprøve hvis nf eller md giver negativ resultat

Anmeld Citér

13. februar 2017

Rockertand

Mini_h skriver:

Hej alle.

Kan det virkelig passe??

Der er ingen aldersdiskrimination.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.