Hjælp syg igen for 3 gang i år nogle råd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Hej jeg skriver lidt dette opslag i afmagt er det virkelig normalt at blive ramt af den ene sygdom efter den anden hele tiden ? 

Jeg er nu ramt af en slem forkølelse for 3 gang i år har lige fået konstateret sarte slimhinder som gør jeg får bihulebetændelse hver gang får noget speciel  næse sprey som hjælper en smule så jeg er hårdt ramt 

Jeg var osse ramt i december  med kæbehulebetændelse 

Jeg har osse været ramt af 10-15 andre ting her inden for det sidste år 

Er det virkelig normalt at være syg så ofte ??

Havde lige regnet med at skulle max hygge med mine 2 små piger på 15mdr og knap 3år her i ferien står alene med dem og nu bliver det bare rent overlevelse i stedet for øv øv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2017

Dorthe1986

Har du fået tjekket vitaminer?

Anmeld Citér

13. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Med to så småbørn gætter jeg på du ikke hat sovet godt de sidste mange år og generelt er presset. Så er det helt naturligt immunforsvaret er i bund. 

Men kontakt da lægen og hør om han kan hjælpe. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Abracadabra

Det er ikke unormalt - forstået på den måde, at du nok ikke har en immunsygdom, kræft eller lignende. Du har bare et megahårdt liv med 2 meget små børn, der tager alt med hjem fra vuggestuen.

Svaret er håndhygiejne. Hyppig håndvask på børn og voksne. Overvej at spritte mobiltelefon, dørhåndtag mm. af dagligt. 

God bedring!

Anmeld Citér

13. februar 2017

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Har du overvejet at skylle med et "næsehorn" for at få renset næsen, måske det kan stoppe eller begrænse bihulebetændelsen. Jeg bruger det selv som supplement til næsespray, har tidligere døjet med konstante forkølelser. Man skal lige vænne sig til det, men det virker godt for mig i hvert fald.

Og ja som de andre siger...måske din krop bare trænger til hvile...så sørg for at få en god nattesøvn...eller i hvert fald gøre forsøget (gå tidligt i seng) og sund mad med go energi.

Håber du snart kommer oven på - god bedring.

Anmeld Citér

14. februar 2017

ønskebørn74

anna111 skriver:

Hej jeg skriver lidt dette opslag i afmagt er det virkelig normalt at blive ramt af den ene sygdom efter den anden hele tiden ? 

Jeg er nu ramt af en slem forkølelse for 3 gang i år har lige fået konstateret sarte slimhinder som gør jeg får bihulebetændelse hver gang får noget speciel  næse sprey som hjælper en smule så jeg er hårdt ramt 

Havde lige regnet med at skulle max hygge med mine 2 små piger på 15mdr og knap 3år her i ferien står alene med dem og nu bliver det bare rent overlevelse i stedet for øv øv 

Bad når i kommer hjem. Bacterierne bliver vasket af og så fed creme.

Og så vitaminpille hver dag og masser af grøntsager. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

L-mor

anna111 skriver:

Ja, det er helt normalt - har selv haft 3 forkølelser, en influenza og mellemørebetændelse indenfor de sidste to måneder. Og jeg har også en lille en, der går i vuggestue.

Sprit af, sprit af, sprit af! var beskeden fra min læge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.