Blødning under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Hvor bliver man dog nervøs... jeg er ca 5 1/2 uge henne, og har blødt torsdag, fredag lørdag og i dag søndag. Mere end lidt, mindre end mens. Jeg har ingen smerter, kun den murren jeg har haft de sidste par uger i graviditeten. Jeg har været til scanning for at få svar på hvor blødningen kom fra, og der var heldigvis ingen tegn på GUL eller abort. Men det var lidt for tidligt til at se fosteret endnu, så det var svært at sige noget. 

Men det giver SÅ meget nervøsitet. Jeg ved jeg skal prøve at tage det roligt, vi skal scannes igen om 2 uger,  og der må vi se om det har udviklet sig rigtigt og om der er hjerteblink. 

Jeg ville høre hvordan i andre har oplevet det med blødninger og usikkerheden i starten? Sidst jeg var gravid blødte jeg ikke. 

PS jeg har pco og det kunne ses på scanningen,  men ikke noget der var et problem og det var ikke det der var skyld i blødningen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

God-mor

sol_og_sommer_<3 skriver:

Hvor bliver man dog nervøs... jeg er ca 5 1/2 uge henne, og har blødt torsdag, fredag lørdag og i dag søndag. Mere end lidt, mindre end mens. Jeg har ingen smerter, kun den murren jeg har haft de sidste par uger i graviditeten. Jeg har været til scanning for at få svar på hvor blødningen kom fra, og der var heldigvis ingen tegn på GUL eller abort. Men det var lidt for tidligt til at se fosteret endnu, så det var svært at sige noget. 

Men det giver SÅ meget nervøsitet. Jeg ved jeg skal prøve at tage det roligt, vi skal scannes igen om 2 uger,  og der må vi se om det har udviklet sig rigtigt og om der er hjerteblink. 

Jeg ville høre hvordan i andre har oplevet det med blødninger og usikkerheden i starten? Sidst jeg var gravid blødte jeg ikke. 

PS jeg har pco og det kunne ses på scanningen,  men ikke noget der var et problem og det var ikke det der var skyld i blødningen.

Jeg blødte i første graviditet i uge 7

I 2. og denne graviditet blødte jeg i uge 5 eller 6 og så fik jeg en styrtblødning i uge 17 (ellers var det uge 16) men der omkring. De ved ikke hvorfor jeg blødte, men har da en datter på 3 år og er gravid i uge 31+2 med hendes lillebror, som er sund og rask. Så her betød blødninger ikke abort 

Held og lykke, håber der er et hjerte der blinker til jer om 14 dage.

Anmeld Citér

12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

God-mor skriver:

Jeg blødte i første graviditet i uge 7

I 2. og denne graviditet blødte jeg i uge 5 eller 6 og så fik jeg en styrtblødning i uge 17 (ellers var det uge 16) men der omkring. De ved ikke hvorfor jeg blødte, men har da en datter på 3 år og er gravid i uge 31+2 med hendes lillebror, som er sund og rask. Så her betød blødninger ikke abort 

Held og lykke, håber der er et hjerte der blinker til jer om 14 dage.

Var det også med almindelige menstruationssmerter? 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Ayasmor

Ja har desværre prøvet begge dele. Både hvor blødning betød spontan abort og hvor det ikke betød noget. Ved blødningen, hvor det ikke betød noget, var der også mens murren.  Ligesom dig var det heller ikke bare en pletblødning, men en regulær blødning (i en uge) dog svagere end mens. 

Krydser fingrer for, at der ligger et blinkende hjerte til jer om 15 dage

Anmeld Citér

12. februar 2017

God-mor

Var det også med almindelige menstruationssmerter? 

Jeg havde lidt smerter her 2. gang da jeg blødte omkring uge 6. 

Anmeld Citér

14. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Blødningen var desværre ikke ingenting, den er død og det var altså en abort der gik i gang 

Der går nok et stykke tid før det er overstået, og jeg hader at man skal igennem det hele igen... 

Mange lange uger til næste cyklus går i gang, undersøgelser på klinikken, pergotime piller, ægløsningssprøjte, aflevering af sæd, oprensning, ny inseminations,  2 forfærdelige ugers ventetid på nyt svar osv...

Og før al det skal jeg have taget ny blodprøve igen igen for at se hvornår hcg er på 0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.