Slimprop eller udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.918 visninger
31 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa.  Jeg har oplevet hen over tre dage nu at få sådan noget sejt langt snot lignende masse på papiret når jeg har tørret mig.  Det er helt klart og cirka 4 cm.  Langt.  Ikke som alm.  Udflåd og som sagt ret sejt i det..  Jeg er 39 uger henne. 

Vil i tro det er slimproppen der er gået over 3 gange? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen?? 

Anmeld Citér

12. februar 2017

mija

Det er jo ikke til at vide, men det kunne da godt lyde sådan.. Jeg var slet ikke i tvivl da min slimprop gik, nu kom den så også hel ud. Men det var en lang rund gennemsigtig snegllignende tingest haha

Håber for dig at der snart sker noget! Ventetiden er ulidelig!

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

mija skriver:

Det er jo ikke til at vide, men det kunne da godt lyde sådan.. Jeg var slet ikke i tvivl da min slimprop gik, nu kom den så også hel ud. Men det var en lang rund gennemsigtig snegllignende tingest haha

Håber for dig at der snart sker noget! Ventetiden er ulidelig!

Minder meget om denne på billedet som jeg har tyvstjålet fra nettet,  min var dog gennemsigtig og ikke helt lige så tyk i det

Ih ja håber også snart der sker noget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. februar 2017

AnoMom

Jeg vil tro det er slimproppen ja. Giver også meget god mening når du er så langt henne :-)

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg vil tro det er slimproppen ja. Giver også meget god mening når du er så langt henne :-)

Det er bare lidt sjovt at det kommer over 3 gange på den måde,  men er førstegangs så alt er jo nyt for mig

Anmeld Citér

12. februar 2017

mija

Min var også helt gennemsigtig  

Det er vidst meget normalt at den kan gå over flere dage! Har du ellers nogle tegn på fødsel? 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Anonym trådstarter

mija skriver:

Min var også helt gennemsigtig  

Det er vidst meget normalt at den kan gå over flere dage! Har du ellers nogle tegn på fødsel? 

Har mange plukveer der er ret heftige og trækker lidt i underlivet..  Det har jeg haft den sidste uges tid,  men de bliver ikke til noget 

Hvordan startede sin fødsel efter slimproppen var gået? 

Anmeld Citér

12. februar 2017

mija

Anonym skriver:

Har mange plukveer der er ret heftige og trækker lidt i underlivet..  Det har jeg haft den sidste uges tid,  men de bliver ikke til noget 

Hvordan startede sin fødsel efter slimproppen var gået? 

Årh hvor frustrerende! 

Jamen altså min slimprop gik omkring kl 21 om aftenen, kl 01 startede mine veer, kl 04.26 er hun ude.. Så det gik rimlig stærkt det hele  

Anmeld Citér

12. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det er bare lidt sjovt at det kommer over 3 gange på den måde,  men er førstegangs så alt er jo nyt for mig

Min kom også over flere gange. Det er meget normalt :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.