At Søge barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2017

Kay

TNBC skriver:

Så lidt.

Jeg arbejder  STÆRKT på at finde noget, for hader den lange transport tid...

Det kan jeg godt forstå  Men det er ikke let at finde noget  vi var igennem det for et par år siden da 54 kvm blev for småt til os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

TNBC

Kay skriver:

Det kan jeg godt forstå  Men det er ikke let at finde noget  vi var igennem det for et par år siden da 54 kvm blev for småt til os 

Nej især ikke når ikke ved hvor længe man skal bruge.. Jeg skal kun gå i skole i 4måneder, så ved ikke hvad der sker bagefter.

Anmeld Citér

12. februar 2017

moar34

Kay skriver:

Ud over facebooks lokal sider og egen side har i da nogle forslag til hvor man kan søge barnepige? 

Jeg står og skal opereres og må ikke støtte på den ene fod i 3-4 uger og kan derfor ikke aflevere vores 2 piger i institution og min mand møder alt for tidligt til at han kan nå det og han kan ikke bare møde senere for så kan han ikke nå at hente dem... vi har ingen familie i vores nærområde og alle bedster arbejder... så prøver at finde en løsning... det virker bare lidt umuligt 

Er der evt nogle forældre i børnenes institutioner som i taler godt med  der måske ville kunne hjælpe med at aflevere nogle af dagene?  

Anmeld Citér

12. februar 2017

Kay

moar34 skriver:

Er der evt nogle forældre i børnenes institutioner som i taler godt med  der måske ville kunne hjælpe med at aflevere nogle af dagene?  

Desværre ikke da de aflevere på cykel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.