betinget dom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej piger. Sagen er den at min datter  i sommers blev overfaldet af en anden. Den dreng der overfaldt hende  kender hun og han er  15 år. Vi valge den gang at melde det til politiet da overfaldet var så groft. Hun blev blandt andet sparket i hovedet og på overkroppen.  Sagen endte i retten med at drengen skulle under opsyn af kommunen og han fik en dom på 40 dages betinget fængsel der betød at over trådte han loven inden for er år så skal han afsone.  

Nu er det sådan at han 5 måneder efter bliver taget i endnu en overtrædelse af loven.  Mit spørgsmål er nu. Kan jeg være sikker på at han får de 40 dage ?  Og får jeg evt besked herom?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

Rauw

Tror ikke du får besked om det. Den nye overtrædelse vedrører jo ikke dig. 

Anmeld Citér

11. februar 2017

AnoMom

Først og fremmest gør det mig ondt at høre at din datter har været udsat for vold. Håber hun er kommet ovenpå igen. 

Du vil ikke få besked da din datters sag er afsluttet og han har fået sin dom, derfor vedrører det ikke jer længere. Men hans nye retsag han skal have nu for den nye overtrædelse. Der vil hans straffeattest tages med i hans nye dom. Så han får de 40 dage plus den nye straf afhængig af hvad han har lavet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.