Er det her en bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2017

Justthinking

Hejsa kvinder :-)

Hvad Søren tror I disse tests betyder? Jeg var ved lægen i torsdags hvis han sagde min test var negativ, men der kom teststregen knap nok frem før han smed den ud. Jeg skal derop igen på tirsdag til hhv urinprøve og blodprøve :-)

M'erne står for morgen og A'erne står for aften. Og testen fra i dag blev først så positiv efter tid...

På forhånd tak for svar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

Mille123

Justthinking skriver:

Hejsa kvinder :-)

Hvad Søren tror I disse tests betyder? Jeg var ved lægen i torsdags hvis han sagde min test var negativ, men der kom teststregen knap nok frem før han smed den ud. Jeg skal derop igen på tirsdag til hhv urinprøve og blodprøve :-)

M'erne står for morgen og A'erne står for aften. Og testen fra i dag blev først så positiv efter tid...

På forhånd tak for svar 

åh jeg hader at skulle skræmme folk, for de der graviditeter kan være tricky, men mine blev svagere og svagere og fik et HCG tal på 17 og endte med en Bio/SA 4+5 men blev heldigvis gravid to cyklus senere, men jeg synes ikke du skal dømme noget ude før du har fået svar på blodprøven, held og lykke

Anmeld Citér

11. februar 2017

Pianisten

Jeg kom også ind i en periode hvor jeg lavede svagere teste (har også oprettet en tråd om det), men jeg har en sund og rask baby i maven nu, så det kan gå begge veje. Styrken af stregen afhænger af mange ting, og derfor siger man også at er der en streg så er den positiv uanset styrke, men ja - se hvad blodprøverne siger. Krydser for det bedste 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anonym

Du kan afprøve følgende:

1. Tis normalt i et lille plastik bæger.

2. Mål med urin stix

3. Hæld nu en smule vand i koppen Ca 1/3 del vand i.

4. Tag en ny stix og afmål.

Hvis du producerer for meget hcg til at stixen  kan måle det, så burde den blive tydeligere på stix nr 2.

Jeg har afprøvet det over en længere periode. (Mest fordi jeg havde læst om det på nettet - og det virkede - og jeg er sgu en nørd med ting, jeg finder interessante) Der var jeg i uge 6. Og ved 50/50 vand og urin blev den mere tydelig som aldrig før.

Der er jo også en øvre grænse for, hvor højt en stix kan måle. Prøv det :-) og man begynder at danne noget andet hcg når man kommer længere frem i graviditen så kan du evt udelukke.

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anonym

Jeg ved ikke, om jeg synes, du kan sammenligne testene, når de er på samme billede. Mange bliver tydeligere efter at have ligget, og de første tests er jo voldsomt meget over tid (i forhold til at aflæse stregen).

Og så bliver hcg så højt på et tidspunkt, at det slet ikke kan aflæses på en test, og de derfor ser svagere ud, selvom graviditeten udvikler sig som den skal. Hvor langt skulle du være henne?

Og så det helt generelt fjollet at blive ved med at teste, når først man har en positiv test. Det er spild af penge og giver (tydeligvis) kun bekymringer. Jeg er med på, at man kan være nervøs som nygravid, men du skaber kun unødig bekymring ved at blive ved med at teste.

Du er gravid. Tillykke :-) Nyd det, stop med at teste. Skulle det ende med en bio, er der alligevel ikke noget, du kan gøre.

Anmeld Citér

11. februar 2017

Justthinking

Tusind tak for jeres svar, synes bare det er hamrende svært at være i, når barnet er så ønsket. Hvis den er der, så er jeg i dag 5+4, så det er jo ikke super langt jeg er kommet.

Netop fordi det kunne være interessant, så tissede jeg i en kop og blandede det op med noget vand - og begge blev positive. 

Men jeg tror jeg beder kæresten gemme de resterende tests og så må lægen være den "afgørende" faktor i, hvordan det står til. 

Jeg har ingen smerter i maven og ingen blødninger, så det skulle også virke lidt skørt hvis det var en bio.

Men tusind tak for jeres svar, og tak fordi I gad læse indlægget og komme med jeres input 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anonym

Justthinking skriver:

Tusind tak for jeres svar, synes bare det er hamrende svært at være i, når barnet er så ønsket. Hvis den er der, så er jeg i dag 5+4, så det er jo ikke super langt jeg er kommet.

Netop fordi det kunne være interessant, så tissede jeg i en kop og blandede det op med noget vand - og begge blev positive. 

Men jeg tror jeg beder kæresten gemme de resterende tests og så må lægen være den "afgørende" faktor i, hvordan det står til. 

Jeg har ingen smerter i maven og ingen blødninger, så det skulle også virke lidt skørt hvis det var en bio.

Men tusind tak for jeres svar, og tak fordi I gad læse indlægget og komme med jeres input 

Godt du kunne bruge tippet så er du helt almindelig gravid og danner det bare lidt hurtigt held og lykke

Så væk med resten af testene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.