Kan man se køn allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. februar 2017

Anonym trådstarter

Er i uge 11 på scanningen. Og ved der sidder mange eksperter herinde aner ikke hvad man skal kigge efter  tør i give et bud?? På et af billeder bagfra kan man tydeligt se en tap. Men hun sagde det både kunne være tissemand og klit

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2017

Pianisten

Jeg ville ikke turde sige noget endeligt endnu. Men min bebse blev også skudt til at være en pige da jeg var i uge 15, og da jeg så var til MD i uge 20 var der sørme vokset en tissemand ud

Anmeld Citér

10. februar 2017

Nel

Jeg vil også sige, at den er rigtig svær. Både piger og drenge har en tap, umiddelbart kunne det godt ligne den tap min pige har på scanningsbilledet. Så jeg gætter på pige.

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg ville ikke turde sige noget endeligt endnu. Men min bebse blev også skudt til at være en pige da jeg var i uge 15, og da jeg så var til MD i uge 20 var der sørme vokset en tissemand ud

Haha 

Anmeld Citér

12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Er i uge 11 på scanningen. Og ved der sidder mange eksperter herinde aner ikke hvad man skal kigge efter  tør i give et bud?? På et af billeder bagfra kan man tydeligt se en tap. Men hun sagde det både kunne være tissemand og klit

Relativt flad pande og burgerlinjer i ryggen på billede 3, umiddelbart en pige 

Anmeld Citér

16. februar 2017

Drømmerombarnnr2

Vi fik at vide da vi i uge 15 fik en tidlig køns scanning med min søn. At det faktisk er rigtig svært at sige om det bliver en dreng også til 20 ugers scanning. Fordi det både kan være navlestrengen eller en tissemand. Man kan faktisk først sige det helt 100 når de født. Derfor fik vi at vide i Aalborg at de ikke vil sige det med 100% sikkerhed. 

Anmeld Citér

16. februar 2017

AnoMom

Mor-til-M skriver:

Vi fik at vide da vi i uge 15 fik en tidlig køns scanning med min søn. At det faktisk er rigtig svært at sige om det bliver en dreng også til 20 ugers scanning. Fordi det både kan være navlestrengen eller en tissemand. Man kan faktisk først sige det helt 100 når de født. Derfor fik vi at vide i Aalborg at de ikke vil sige det med 100% sikkerhed. 

Ellers ved fostervandsprøver/moderkageniopsi. Eller tripletesten. De er også 100% sikre ;-)

Anmeld Citér

16. februar 2017

Wheelybug

sol_og_sommer_<3 skriver:

Relativt flad pande og burgerlinjer i ryggen på billede 3, umiddelbart en pige 

Hvad er burgerlinjer? 

Anmeld Citér

18. marts 2017

sol_og_sommer_<3

JL87 skriver:

Hvad er burgerlinjer? 

Linjerne langs med ryggen der får maven og ryggen til at ligne en burger 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Anonym trådstarter

sol_og_sommer_<3 skriver:

Linjerne langs med ryggen der får maven og ryggen til at ligne en burger 

Okay. Jamen det var også en pige trods næsten alle andre vi kendte sagde dreng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.