Mødetider på metropol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. februar 2017

Anonym trådstarter

Ved ikke om det er okay at spørge om herinde, men jeg står og skal vælge uddannelse snart og bor i en lille by på Vestsjælland og skal rejse ret langt for uddannelse og er afhængig af offentlig transport. Umiddelbart ser det slet ikke ud til at kunne lade sig gøre, men det kommer også lidt an på hvad tid man møder om morgenen. Jeg vil gerne læse på metropol, enten administrationsøkonom eller offentlig administration - jeg kan pt ikke få fat på skolen, så håbede lidt der måske sidder nogen herinde der enten læser derinde eller har gjort og ved hvad tid man som regel møder om morgenen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2017

Anpau

Anonym skriver:

Ved ikke om det er okay at spørge om herinde, men jeg står og skal vælge uddannelse snart og bor i en lille by på Vestsjælland og skal rejse ret langt for uddannelse og er afhængig af offentlig transport. Umiddelbart ser det slet ikke ud til at kunne lade sig gøre, men det kommer også lidt an på hvad tid man møder om morgenen. Jeg vil gerne læse på metropol, enten administrationsøkonom eller offentlig administration - jeg kan pt ikke få fat på skolen, så håbede lidt der måske sidder nogen herinde der enten læser derinde eller har gjort og ved hvad tid man som regel møder om morgenen? 

Jeg kender ikke mødetiderne for Metropol, men forestiller mig at de er meget lig andre skoler. 

På min første uddannelse mødte vi alt mellem 8.10-10.10. Nu læser jeg til socialrådgiver på en anden skole, her møder vi ind på skolen alt mellem 8.15 og 12.45. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.