Forstår det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer

jeg er nu 46 dage over tid, der er gået helt koks i min cyklus. Jeg testede positiv ægløsning den 27 januar, g test er negativ. Var hos læge igår pga kraftige smerter i siderne hvad svare til mine æggestokke. Der var ingen tegn på jeg skulle ha menstruation og g test hos lægen var også negativ. Hun mente det ku være en sprunget cyste der gav mig smerter.. har i oplevet det? El noget af det jeg skriver her? Jeg er helt forvirret og ønsker bare vores ønskebarn så højt! Skal til læge næste uge igen, kan jeg forlange en scanning el skylning af mine æggeledere? Har tidligere haft en GUL hvor alle test var negative dengang og blev kun opdaget ved jeg havde kraftige smerter og blev hasteopereret. Jeg var ca 12 uger henne. 

Håber bare nogen har en solskins historie og jeg måske ku være gravid nu og det bare er for tidligt at teste? Please har brug for råd her! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

dengang vi startede med at prøve at blive gravide var min cyklus på 52 dage eller 28 dage alt efter hvad den selv mente den havde lyst til...

vægttab og hjælp af hormoner kom den til kun at være på 36 dage og stabil...

jeg testede først positivt ved lægen da jeg var 5+5...

så vil helt klart sige kontakt læge og virkelig gør klart hvor bekymret du er for det hele pga din baggrundshistorie med det....

Anmeld Citér

10. februar 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej med jer

jeg er nu 46 dage over tid, der er gået helt koks i min cyklus. Jeg testede positiv ægløsning den 27 januar, g test er negativ. Var hos læge igår pga kraftige smerter i siderne hvad svare til mine æggestokke. Der var ingen tegn på jeg skulle ha menstruation og g test hos lægen var også negativ. Hun mente det ku være en sprunget cyste der gav mig smerter.. har i oplevet det? El noget af det jeg skriver her? Jeg er helt forvirret og ønsker bare vores ønskebarn så højt! Skal til læge næste uge igen, kan jeg forlange en scanning el skylning af mine æggeledere? Har tidligere haft en GUL hvor alle test var negative dengang og blev kun opdaget ved jeg havde kraftige smerter og blev hasteopereret. Jeg var ca 12 uger henne. 

Håber bare nogen har en solskins historie og jeg måske ku være gravid nu og det bare er for tidligt at teste? Please har brug for råd her! 

Hvor længe har du været uden prævention? Har du børn i forvejen? Har du haft regelmæssig cyklus uden prævention?

Anmeld Citér

10. februar 2017

HPH

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg har også haft en GUL sidste år, jeg testede dog positiv 4+4. Men nu er jeg igen gravid, 3+6 skrev jeg blot en besked til min læge at hun skulle bestille to blodprøver og en scanning, og det gjorde hun uden problemer.

så ja bed din læge bestille det du har brug for.

Anmeld Citér

10. februar 2017

Carina:-)

Stress og stærkt ønske om graviditet kan udskyde mens.

Jeg havde en periode på næsten 6 mdr uden mens efter vi mistede en datter og jeg virkelig ønskede ny graviditet .

Lægen tog bp og lavede en gu og fik så af vide at alt var ok og at jeg kunne sættes "igang" med p piller hvad jeg takkede nej til og så kom mens iløbet af et par mdr.

Så måske du skulle starte med bp for at udelukke koks i hormonerne?

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor længe har du været uden prævention? Har du børn i forvejen? Har du haft regelmæssig cyklus uden prævention?

Jeg har to børn i forvejen. Fik fjernet spiral i sep. Indti december  havde regelmæssig mens. Er begyndt at småbløde i dag... 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Stress og stærkt ønske om graviditet kan udskyde mens.

Jeg havde en periode på næsten 6 mdr uden mens efter vi mistede en datter og jeg virkelig ønskede ny graviditet .

Lægen tog bp og lavede en gu og fik så af vide at alt var ok og at jeg kunne sættes "igang" med p piller hvad jeg takkede nej til og så kom mens iløbet af et par mdr.

Så måske du skulle starte med bp for at udelukke koks i hormonerne?

Hvad er pb

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym skriver:

Hvad er pb

Der skulle stå bp 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Der skulle stå bp 

Haha hvad er BP 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym skriver:

Haha hvad er BP 

Blodprøve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.