Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
er denne test positiv ??
jeg testede positiv på æl for 3 uger siden.. bagefter blev testen negativ så regnede med æl var overstået.. når men tog en graviditet test i for gård og den var fuldstændig negativ. Ville så tage en her til morgen men kom til at tage forkert.. men nu er stregen igen tydelig
Sp har jeg Æl igen ??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Teaten er negativ
Ok. Tak tænkte jeg også selv
men når den har været først positiv og derefter blev den helt negativ hvor man næsten ikke kunne se test streg og den nu igen er blevet tydeligere betyder det så st min ÆL kommer igen ?? Nogen der ved noget??
Sådan fungere æl test ikke du kan ikke bestemme hvornår æl kommer ud fra styrken af farven. Den kan hele tiden varriere. Du kan kun aflæse positiv på den og ikke "næsten positiv"
Anonym skriver: Teaten er negativ
Jeg har aldrig taget en æl test, kan fu fortælle mig hvorfor denne er negativ? Hvordan skal den så se ud når den er positiv?
HPH skriver: Jeg har aldrig taget en æl test, kan fu fortælle mig hvorfor denne er negativ? Hvordan skal den så se ud når den er positiv?
Teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128