Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa, jeg købte disse graviditetstest på nettet:  https://www.med24.dk/hjemmetest/graviditetstest/accutest-graviditetstest-strip-5-tests/product_info.php/cPath/44_45/products_id/35

Jeg er dog lidt forvirret for selvom jeg gjorde som der stod i vejledningen, skete der ingenting?  Andre som har erfaringer med dem? Er meget ny i alt det her, så er der nogle tests som er bedre end andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2017

Kløver

Anonym skriver:

Hejsa, jeg købte disse graviditetstest på nettet:  https://www.med24.dk/hjemmetest/graviditetstest/accutest-graviditetstest-strip-5-tests/product_info.php/cPath/44_45/products_id/35

Jeg er dog lidt forvirret for selvom jeg gjorde som der stod i vejledningen, skete der ingenting?  Andre som har erfaringer med dem? Er meget ny i alt det her, så er der nogle tests som er bedre end andre?

Kom der ikke en streg på eller hvad mener du med ingenting ? Hvordan gjorde du, ved brug af feks engabskrus og så holde den deri istedet for at tisse på den, kan man feks sikre sig at der kommer nok væde 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym trådstarter

Nej der kom ingen streg. På andre tests kan man se at de begynder at "arbejde" og der kommer en kontrolstreg. Det gjorde der bare ikke med disse.

Jeg brugte en engangskop. 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nej der kom ingen streg. På andre tests kan man se at de begynder at "arbejde" og der kommer en kontrolstreg. Det gjorde der bare ikke med disse.

Jeg brugte en engangskop. 

Så er den ugyldig. Du må købe nogle nye tests og se om der ikke kommer en kontrolstreg derpå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.