Alle andre bliver gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
8 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2017

FamilienMT

Kære alle.

Som overskriften lyder, er jeg inde i en periode, hvor jeg føler, alle mine veninder bliver gravide, men ikke jeg.

Det tog ca. 2 måneder før, min cyklus var oppe at køre, og jeg behøver ikke tage ÆL-test, da min krop klart og tydeligt (AV!) fortæller mig, hvornår der er ÆL. Men da jeg ikke er gravid nu efter snart 1,5 år, har min mand og jeg valgt at søge hjælp, og vi er nu startet i udredningsforløb ved en gynækolog.

Jeg har tre veninder, der er gravide p.t. To af dem blev gravid på noget, der minder om 4 minutter - uretfærdigt i min verden, og min tredje veninde (der har prøvet lige så længe som os) prøvede Gelé Royal i 3 måneder og vupti. Jeg har derfor skyndt mig at bestille dem.

Jeg tager således 2 stk. Gelé Royal, fiskeolie, almindelige vitaminpiller fra Livol samt en Folsyre dagligt. Til min mand har vi bestilt B-daddy og Bio-zink, og han tager ligeledes Gelé Royal, når jeg gør det.

Jeg har slidt Google op i håb om at finde mirakelkuren, hvilket også er rigtig hårdt fordi, man gør jo alt det rigtige, men der kommer bare ikke mere end én streg på testen. Det er både rigtig rigtig hårdt for parforholdet, så her søger jeg nok lidt råd, men det er også noget, der i den grad påvirker mit forhold til mine tre veninder, da jeg føler, de har taget noget fra mig. Jeg er godt og grundig misundelig og ulykkelig på mine vegne. Nogen der kender det??

Trænger nok bare til nogle lykke-historier.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

Kløver

Selvom du mener at kunne mærke ægløsning ville jeg prøve de digitale æl teste, det er så forskelligt om de mærkes før, under eller efter. Hvis i har prøvet så længe er det måske et forsøg værd og vær opmærksom på vitaminerne i b-daddy mener nemlig der bla er zink og selen i, bare så han feks ikke får for store mængder Zink  

Anmeld Citér

8. februar 2017

FamilienMT

Købte bare ÆL-test i butikkerne til at starte med og hver gang, der var en positiv kom der smerter, så jeg tænker at spare de penge. Gynækologen kunne også se sidste gang, at jeg havde haft ÆL.

Jeg tænkte også, at nu skulle han ikke blive proppet med vitaminer, men der stod på flere kosttilskudssider, at B-daddy med fordel kunne tages sammen med Bio-Zink, så derfor turde vi godt.

Men tak.

Anmeld Citér

8. februar 2017

FHR

FamilienMT skriver:

Kære alle.

Som overskriften lyder, er jeg inde i en periode, hvor jeg føler, alle mine veninder bliver gravide, men ikke jeg.

Det tog ca. 2 måneder før, min cyklus var oppe at køre, og jeg behøver ikke tage ÆL-test, da min krop klart og tydeligt (AV!) fortæller mig, hvornår der er ÆL. Men da jeg ikke er gravid nu efter snart 1,5 år, har min mand og jeg valgt at søge hjælp, og vi er nu startet i udredningsforløb ved en gynækolog.

Jeg har tre veninder, der er gravide p.t. To af dem blev gravid på noget, der minder om 4 minutter - uretfærdigt i min verden, og min tredje veninde (der har prøvet lige så længe som os) prøvede Gelé Royal i 3 måneder og vupti. Jeg har derfor skyndt mig at bestille dem.

Jeg tager således 2 stk. Gelé Royal, fiskeolie, almindelige vitaminpiller fra Livol samt en Folsyre dagligt. Til min mand har vi bestilt B-daddy og Bio-zink, og han tager ligeledes Gelé Royal, når jeg gør det.

Jeg har slidt Google op i håb om at finde mirakelkuren, hvilket også er rigtig hårdt fordi, man gør jo alt det rigtige, men der kommer bare ikke mere end én streg på testen. Det er både rigtig rigtig hårdt for parforholdet, så her søger jeg nok lidt råd, men det er også noget, der i den grad påvirker mit forhold til mine tre veninder, da jeg føler, de har taget noget fra mig. Jeg er godt og grundig misundelig og ulykkelig på mine vegne. Nogen der kender det??

Hej, 

jeg havde nok valgt, at forsøge, at leve et "normalt" rolig liv, uden alle de midler.

Vi har et venne par der også havde prøvet i 1 1/2 år med deres første, og da de opgav, stod hun med to steger på testen, i første cyklus efter! Her med nr. To barn blev hun gravid lyn hurtig, efter at være afslappet omkring det. 

Lidt et sammentræf? Eller? 

Personligt tog jeg selv ÆL test, vitaminer, spiste kun sundt og grønt de første fem cyklusser vi prøvede. Så stoppede jeg med al det pjat, og spiste hvad jeg ville, og levede livet, om bum, gravid i første ÆL efter. 

Bliver nok upopulær, men tror du stresser jer selv. 

Og så prøv at stop de negative tanker om dine veninder. Ja gu' er det pisse hårdt. 

Men din ene veninde har også prøvet længe, og er sikker på, at de alle tre, ønsker at du var gravid her og nu. Og ville gøre alt for at I blev gravide lige rundt om hjørnet. 

Negative tanker rammer kun dig selv. 

Krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes, inden længe! 

Al held og lykke 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Beti89

FamilienMT skriver:

Kære alle.

Århh jeg kan så meget følge dig! Kæresten og jeg har også forsøgt i 9 måneder nu uden held. Jeg synes også alle andre omkring mig er gravide og de blev det bare lyn hurtigt. Jeg føler mig også misundelig på dem selvom jeg godt ved det self. Ik er deres skyld. Jeg har også undersøgt alt på nettet og vi tager også diverse kosttilskud uden held.  Jeg føler mig ret alene omkring det hele, føler bare ik rigtig at nogen forstår min situation  Samtidig er jeg jobsøgende så har alt for meget tid til at tænke og bekymre mig om det hele. Det virkelig hårdt og jeg kan 100% følge dig. Jeg ved ik om jeg tror på den med at man ik skal tænke på det og så sker det, jeg er med på at man kan stresse kroppen af det, men samtidig hører jeg om flere der bliver hurtigt gravide på trods af de også har tænkt meget på det. Jeg kan desværre ikke give dig nogen gode råd, men kan kun sige at jeg forstår dig fuldt ud, og self. Ska det nok lykkedes for jer en dag! Nu i jo i udredning så mon ikke der snart sker noget 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym

Jeg føler med dig og kan kun sige jeg sagtens kan sætte mig ind hvordan du har det, sidder med samme følelser som dig.

Vi har prøvet i snart 2 år..uden held.

Og jeg er ved at give op efterhånden.

Sender en kæmpe krammer din vej 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym

Hej, jeg kender ikke lige den følelse du sidder med.

Men vi har et vennepar som prøvede i over 5 år.! De var igennem så mange ting, de prøvede virkelig alt. Til sidst gav de lidt op, fordi det hele stressede dem sådan og fyldte så meget. Kvinden begyndte efterfølgende til zoneterapi, og vupti var hun pludselig gravid. 1,5 år efter de fik deres første, fødte hun deres andet barn, uden at de fik nogen hjælp.  

Så ja måske i kunne overveje at undersøge zoneterapi. 

Anmeld Citér

9. februar 2017

FHR

Anonym skriver:

Men vi har et vennepar som prøvede i over 5 år.! De var igennem så mange ting, de prøvede virkelig alt. Til sidst gav de lidt op, fordi det hele stressede dem sådan og fyldte så meget. Kvinden begyndte efterfølgende til zoneterapi, og vupti var hun pludselig gravid. 1,5 år efter de fik deres første, fødte hun deres andet barn, uden at de fik nogen hjælp.  

Eller også blev hun gravid, fordi hun gav op, og flyttede fokus og stressen. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

FamilienMT

Anonym skriver:

Jeg er også startet til zoneterapi nu, mest for at få balance i min krop, men også med et lille håb om baby����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.