Dumme dumme Mette :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

Harfeletten

RumlesMor skriver:

Hvis du har en god skrubbe-creme, gerne af den slags til hele kroppen...så er det bare at vaske hænderne med den et par gange...det hjælper!

Det må jeg lige prøve så .. Vasker hænder døgnet rundt, og kan godt se der forsvinder lidt , sådan af gangen, men det er bare ikke nok .. DUMME METTE! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Tullebobs

- Tak for god underholdning!

Men øv for dig - mon ikke sådan noget håndrens som malere og lign. bruger skulle kunne tage det

Anmeld

6. oktober 2009

Jules

Hehe Kender jeg alt for godt

Anmeld

6. oktober 2009

Mira0911

Harfeletten skriver:

I går aftes, kom en veninde på besøg, og skulle have hjælp til at sprøjte noget selvbruner på ryggen - Og jeg sprang gladeligt til og hjalp hende .. glemte bare ÉN ting - At vaske fingre bagefter .. Se selv 

Nu kan jeg så gå her med total ulækre brune håndflader i 8-14 dage .. CHRIST! - godt, jeg kan grine lidt af det selv ..

Hehe, så lærte du også det...

Anmeld

6. oktober 2009

Harfeletten

Dutte84 skriver:

Hehe, så lærte du også det...

Det kan jeg lige love dig for at jeg gøre .. Det er SÅ ULÆKKERT !!!
Igår var jeg på cafe med en veninde, og jeg blev nød til at sidde og gemme mine hænder ind i mine ærmer, ellers kunne hun ikke spise .. WADR 

Anmeld

6. oktober 2009

Mira0911

Harfeletten skriver:

Det kan jeg lige love dig for at jeg gøre .. Det er SÅ ULÆKKERT !!!
Igår var jeg på cafe med en veninde, og jeg blev nød til at sidde og gemme mine hænder ind i mine ærmer, ellers kunne hun ikke spise .. WADR 

Ej.. Pisse træls når man glemmer og vaske sine hænder... Man kan ikke rigtigt tage nogen steder....

Anmeld

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hahaha!!!
åhh putte pige! der forsvandt den sidste smule æv, jeg havde over i går! TARRRK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.