Første hcg blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2017

nordjyllandanne

Hej derude!

Jeg har i dag fået svar på min første hcg blodprøve. Ifølge min egen og lægens udregning er jeg 5+3 i dag, og fik taget blodprøven igår hvor jeg var 5+2 og mit hcg niveau lå på 1130.

Er det et okay niveau eller hvad er det? Min læge ville ikke rigtig svare mig på det og sagde jeg skulle have tålmodighed.

Ligeledes har jeg i 10 dage haft en meeeeeget sparsom pletblødning, som er gået hen og blevet næsten forsvindende nu - MEN, jeg har sindsygt meget luft i maven, hvilket resultere i at jeg faktisk også får lidt ondt i maven.

Frygter jeg måske er ude for en GUL (Graviditet udenfor livmoderen).

Nogen med erfaring omkring dette og mængden af hcg. Er ved at gå ud af mit gode skind over at jeg intet får af vide af sundhedssektoren

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

esioul

nordjyllandanne skriver:

Hej derude!

Jeg har i dag fået svar på min første hcg blodprøve. Ifølge min egen og lægens udregning er jeg 5+3 i dag, og fik taget blodprøven igår hvor jeg var 5+2 og mit hcg niveau lå på 1130.

Er det et okay niveau eller hvad er det? Min læge ville ikke rigtig svare mig på det og sagde jeg skulle have tålmodighed.

Ligeledes har jeg i 10 dage haft en meeeeeget sparsom pletblødning, som er gået hen og blevet næsten forsvindende nu - MEN, jeg har sindsygt meget luft i maven, hvilket resultere i at jeg faktisk også får lidt ondt i maven.

Nogen med erfaring omkring dette og mængden af hcg. Er ved at gå ud af mit gode skind over at jeg intet får af vide af sundhedssektoren

Jeg tror dit tal er helt fint. Ifølge en tabel jeg fandt på nettet, skal det være mellem 600 og 10.000 i uge 6. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

AnoMom

nordjyllandanne skriver:

Hej derude!

Prøv og så i Google "hcg tabel" og kig under billeder. Så finder du en masse tabeller på hvordan dit hcg niveau skal ligge i de forskellige uger :-)

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym

Det er i den lave ende,men behøver ikke betyde noget som helst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.