Der er da også farver og ting at kigge på på tæppet når baby ligger på maven. Og for at baby skal kunne se tingene ordentligt, er h*n nødt til at løfte hovedet lidt, så det er da udemærket med et aktivitetstæppe til også at ligge på maven...
Jeg har et hvor kydset kan "væltes" så tingene ikke hænger ned i nakken på barnet, når h*n ligger på maven....
Det kan fint betale sig, jeg har altid været glad for at have mit i kavlegården. når så de skal øve sig lidt i at trille, eller man vil ligge sammen med dem på gulvet, så tager man jo bare tæppet ned på gulvet den tid det varer...
Et aktivitetstæppe er en udemærket investering. køb et med masser af farver, og ikke de der svage pastelfarver...
hvis jeg havde mit klar måtte du såmænd gerne købe det, men jeg tør sørme ikke love noget som helst om at jeg kan have det sorteret og klar til dig. Til gengæld skal jeg prøve at huske dig hvis jeg får det gjort inden du føder, så kan du jo se om det er noget for dig.... 50-100 kroner tror jeg jeg ville tage, alt efter hvor meget ekstra legetøj jeg kunne finde til at give med... har så mange af der hængedimser....
Anmeld