Fastelavns fest/fødselsdagsfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
7 svar
1 synes godt om
7. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vores søn har fødselsdag sidst i marts. Og vi taler lidt om at invitere børnehaven til fastelavnsfest/fødselsdagsfest.

Men gider børnene at slå katten af tønden når de har gjort det i børnehaven.

Hvad med udklædning. Er jo ikke sikkert alle har noget med hjemme fra på trods af de kan få besked om det. 

Er der overhovedet tid til både at lege spise og slå katten af tønden.Børnehaven er normalt af sted til 9.30-12.30

Mad tænker vi bliver pølsehorn pizza snegle og grønt. En kage formet som en tønde og en lille slikpose/frugtpose fra tønden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter var til fødselsdag sidste år i marts og det var som fastalavnsfest. Alle piger kom udklædt. Mon ikke de fleste har noget udklædningstøj eller kan låne sig frem til det.

De havde både slået katte af tønden på skolen og i SFO'en, og det ville de gerne

Anmeld Citér

7. februar 2017

hannetheis

MoarHvidovre skriver:

Min datter var til fødselsdag sidste år i marts og det var som fastalavnsfest. Alle piger kom udklædt. Mon ikke de fleste har noget udklædningstøj eller kan låne sig frem til det.

De havde både slået katte af tønden på skolen og i SFO'en, og det ville de gerne

Det er mere at jeg tænker om det er besværligt for personalet i børnehaven at alle børn skal have deres fastelavnstøj på for at komme til en fødselsdag 

Anmeld Citér

7. februar 2017

TNBC

hannetheis skriver:

Det er mere at jeg tænker om det er besværligt for personalet i børnehaven at alle børn skal have deres fastelavnstøj på for at komme til en fødselsdag 

Det er vel bare som at have udklædnings leg. Hvis det er når de kommer at de skal hen til jer kan de vel have det på hjemmefra. Det er vel ikke anderledes end at de holder fastelavn i børnehaven

Anmeld Citér

7. februar 2017

hannetheis

TNBC skriver:

Det er vel bare som at have udklædnings leg. Hvis det er når de kommer at de skal hen til jer kan de vel have det på hjemmefra. Det er vel ikke anderledes end at de holder fastelavn i børnehaven

For at komme til os skal børnehaven køre med bus og gå et stykke.

Men er nok migdet gør det mere besværligt end det måske er.

Anmeld Citér

7. februar 2017

MetteT

Jeg tror det blir for meget for et børnehavebarn.. 3 timer går voldsomt stærkt og de vil i den alder bare gerne se hinanden værelser og lege med "nyt" legetøj.. Når der også skal spises er tiden hurtigt gået.. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
hannetheis skriver:

Det tænker jeg ikke. Børnene kan jo bare have det på hjemmefra. Synes absolut at du skal invitere med udklædtøj og dem som har lyst til, at være klædt ud er det.

God fornøjelse

Anmeld Citér

8. februar 2017

MiniMe2005

Jeg tænker mere, at det er lidt sent? Det er en hel måned efter fastelavn... Ikke at børnene nødvendigvis er trætte af udklædning eller slå katten af tønde, men som forælder ville jeg nok undre mig lidt over det tema sidst i marts...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.