Føler jeg kan tabe noget... 24+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har ondt i nederste del af maven og føler, at jeg kan tabe noget ud af skeden, hvornår end det skulle være. En meget mærkelig tyngdefornemmelse. Er blevet tjekket for urinvejsinfektion, hvilket det ikke er. Ringede til jm efterfølgende, som gerne ville have, at jeg satte tiden an til i morgen tidlig. Hvad kan det være? Burde jeg ikke blive henvist til scanning? Jeg tænker, om det måske kan være for kort livmoderhals. Jeg er første gangsgravid i uge 24, og jeg har ingen ide om, hvordan en graviditet føles, men jeg kan dog mærke, at det her ikke er rigtigt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg har ondt i nederste del af maven og føler, at jeg kan tabe noget ud af skeden, hvornår end det skulle være. En meget mærkelig tyngdefornemmelse. Er blevet tjekket for urinvejsinfektion, hvilket det ikke er. Ringede til jm efterfølgende, som gerne ville have, at jeg satte tiden an til i morgen tidlig. Hvad kan det være? Burde jeg ikke blive henvist til scanning? Jeg tænker, om det måske kan være for kort livmoderhals. Jeg er første gangsgravid i uge 24, og jeg har ingen ide om, hvordan en graviditet føles, men jeg kan dog mærke, at det her ikke er rigtigt.

Hvis jm har sagt du skal se tiden an til i morgen. Så er det det du skal gøre. Føles det stadig sådan i morgen så henviser hun sikker til scanning eller undersøgelse. 

Hvad det kan være kan jeg ikke svarer på. Men når jm ikk er bekymret så skal du heller ikke være :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.