Ægudtagning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2017

Tina17

Tina17 skriver:

De sagde at vi skulle vente til at markøren er klar,det vi tager et par måneder så vi venter nu. Håber det bliver snart....��

og held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

Musen85

C85 skriver:

Hvordan gik det med dine æg??  Jeg skal til ægudtagning i morgen, er så spændt og samtidig ret nervøs.. 

Det gik super godt  ud af 8, havde 6 delt sig til 8 cellet æg, så fik et op igår  

Anmeld Citér

12. februar 2017

C85

Musen85 skriver:

Det gik super godt  ud af 8, havde 6 delt sig til 8 cellet æg, så fik et op igår  

Nej hvor spændende, tillykke!  Jeg fik taget 6 æg ud i går, men da jeg er med i et forsøg, skal æggene dyrkes i 5 dage, så får først besked torsdag, om nogle af dem har klaret den.  Hvornår skal du have taget blodprøve?

Anmeld Citér

12. februar 2017

Musen85

C85 skriver:

Nej hvor spændende, tillykke!  Jeg fik taget 6 æg ud i går, men da jeg er med i et forsøg, skal æggene dyrkes i 5 dage, så får først besked torsdag, om nogle af dem har klaret den.  Hvornår skal du have taget blodprøve?

Uha, det må føles som evigheder..  Krydser finger for at der er en flok fine æg til dig på torsdag  jeg skal have taget blodprøve d 21  syntes simpelthen der er så lang tid til 

Anmeld Citér

12. februar 2017

C85

Musen85 skriver:

Uha, det må føles som evigheder..  Krydser finger for at der er en flok fine æg til dig på torsdag  jeg skal have taget blodprøve d 21  syntes simpelthen der er så lang tid til 

Tak. Ja, der er længe til - eller det føles i hvert fald sådan. Lige nu ville jeg også bare ønske, at de kun skulle dyrkes til i morgen.  Synes altid ventetiden er det værste, sådan har det i hvert fald været ved vores iui'er. Krydser fingre for, at du får et positivt svar d. 21. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Musen85

C85 skriver:

Tak. Ja, der er længe til - eller det føles i hvert fald sådan. Lige nu ville jeg også bare ønske, at de kun skulle dyrkes til i morgen.  Synes altid ventetiden er det værste, sådan har det i hvert fald været ved vores iui'er. Krydser fingre for, at du får et positivt svar d. 21. 

Hehe, ja det kan jeg godt forstå.. Så vidste man da bare om de var begyndt at dele sig   håber vi godt nok også.. Men hvis det går som de sidste 2 graviditer, får jeg symptomer inden testdag, så nu må jeg se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.