Gravid på fryse blastocyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.142 visninger
12 svar
4 synes godt om
6. februar 2017

Imaong

hej jeg er i morgen på min 7. Ruge dag (3+5) på et 4AA blastocyst jeg er 26 år og fik chancen 40% for graviditet jeg er i stimuleret cyklus hvor jeg tager crinone morgen og aften og estradiol 3 tabletter dagligt. Ville egentlig bare høre om andre der er blevet gravide på fryseæg, hvilke symptomer havde i hvis i havde nogen og hvornår kunne i teste :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2017

Solsikken15

Jeg tog crinone, og jeg testede positiv 3+4/5. Symptomerne var niv i underlivet, ømme bryster og en helt klar fornemmelse for, at den var der... jeg fik æg op i naturlig cyklus uden stimulation. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Mortil2piger18

Jeg blev gravid på mit første fryseæg. Havde kun ømme babser og udebleven mens som symptom. Dog mistede jeg 2 uger senere

Anmeld Citér

9. februar 2017

tweety2060

Hvornår må du teste ? 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Imaong

tweety2060 skriver:

Hvornår må du teste ? 

Jeg er i dag 4+0 så jeg kan jo i realiteten teste nu eller i morgen tidlig men vil helst vente til tirsdag hvor jeg skal ha fortaget blodprøve. Kan ikk overskue de teste der viser halv agtigt positiv eller negativ men at der så stadig var mulighed for man var gravid alligevel det for mig bare til st tænke mere over det. 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Kris!

Jeg tillader mig lige at følge lidt med, da jeg er i samme situation som dig. Har dog først fået fryseæg op i dag, men får også crinone to gange dagligt og 3 gange estradiol. Nu spørger jeg nok rigtig dumt, men hvad er en 4AA blastocyst? Rigtig meget held og lykke �� 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Imaong

Kris! skriver:

Jeg tillader mig lige at følge lidt med, da jeg er i samme situation som dig. Har dog først fået fryseæg op i dag, men får også crinone to gange dagligt og 3 gange estradiol. Nu spørger jeg nok rigtig dumt, men hvad er en 4AA blastocyst? Rigtig meget held og lykke �� 

Ih stort tillykke med ruge tiden :-). Blastocyster har forskellige stadier for hvor gode de er. Der er op til 6 stadier. Hvor stadie 5 i 6 er hvor blastocysten er udklækket (hatching) og så har de abc bogstaver som indekere hvor gode og mange celler de har hvor AA er det bedste. Mange kan finde meget om der på engelske sider. Det var klinikken der fortalte det var et top æg :-) men som de siger når de bare blastocyst stadiet klare nedfrysningen samt optøningen så der rigtigt gode odds. hvornår skal du teste og rigtigt meget held og lykke til dig også er det første gang ? 

Anmeld Citér

16. februar 2017

tweety2060

Imaong skriver:

Jeg er i dag 4+0 så jeg kan jo i realiteten teste nu eller i morgen tidlig men vil helst vente til tirsdag hvor jeg skal ha fortaget blodprøve. Kan ikk overskue de teste der viser halv agtigt positiv eller negativ men at der så stadig var mulighed for man var gravid alligevel det for mig bare til st tænke mere over det. 

Anmeld Citér

17. februar 2017

MissMilan

Jeg fik sat et fryse blastocyst æg op i onsdags. Dette er vores syvende forsøg over 3 år, så nu håber vi at den er der.

Det er iøvrigt første gang at vi fik fryseæg ud af forsøget. De plejer at gå tabt inden frys. Men denne gang lykkedes det at dyrke 2 æg videre i 5 dage og fik dem på frys. Iiiih det er så spændene.

men må nok også indrømme at det er hårdt, ISÆR ventetiden til blodprøve tagning

Anmeld Citér

17. februar 2017

Imaong

Vil bare skrive jeg er blevet gravid er i dag 5+1 :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.