Mærkelig ''bule/klump'' i siden af skeden 3+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2017

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, så er jeg super meget i tvivl om hvad det lige er. Jeg har i min venstre side en slags bule/klump i siden af skeden, sådan måske et par centimeter op. Hvis jeg står op, så kan jeg godt mærke den udefra hvis jeg trykker  

Jeg er blevet tjekket for blærebetændelse, da jeg har lidt leukocytter i min urin, men dog ingen blærebetændelse. Det gør ikke ondt eller andet. 

Derudover har jeg en underlig ''lukket/tyngde'' fornemmelse dernede også.. 

Hvis jeg skulle være gravid, ville jeg være 3+0.. 

Andre der har oplevet noget lignende, eller har et bud på hvad det kunne være? 

Er anonym da jeg synes det er super flovt.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

6. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, så er jeg super meget i tvivl om hvad det lige er. Jeg har i min venstre side en slags bule/klump i siden af skeden, sådan måske et par centimeter op. Hvis jeg står op, så kan jeg godt mærke den udefra hvis jeg trykker  

Jeg er blevet tjekket for blærebetændelse, da jeg har lidt leukocytter i min urin, men dog ingen blærebetændelse. Det gør ikke ondt eller andet. 

Derudover har jeg en underlig ''lukket/tyngde'' fornemmelse dernede også.. 

Hvis jeg skulle være gravid, ville jeg være 3+0.. 

Andre der har oplevet noget lignende, eller har et bud på hvad det kunne være? 

Er anonym da jeg synes det er super flovt.. 

Det lyder lidt som en taglknop. 

Det er ufarligt og umiddelbart ikke noget der gøres noget ved, medmindre den skaber store gener. De går over af sig selv, selvom de godt kan blive længe.

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det lyder lidt som en taglknop. 

Det er ufarligt og umiddelbart ikke noget der gøres noget ved, medmindre den skaber store gener. De går over af sig selv, selvom de godt kan blive længe.

Kan sådan en være indeni mig? Altså den sidder jo inden i, oppe i mig  den er nok ca på størrelse med en 10'er.. Det er simpelthen for mærkeligt. Men tak for dit svar! 

Anmeld Citér

7. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Kan sådan en være indeni mig? Altså den sidder jo inden i, oppe i mig  den er nok ca på størrelse med en 10'er.. Det er simpelthen for mærkeligt. Men tak for dit svar! 

Taglknopper kan sagtens sidde oppe i skeden. 

Men når den er så stor ville jeg nok lige tage til lægen. Better safe than sorry.

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym

Jeg ville tage til lægen, når den er så stor. Gør den ondt? Kan du skubbe den rundt? 

Det er i hvert fald ikke graviditetsrelateret, det tør jeg godt garantere...

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville tage til lægen, når den er så stor. Gør den ondt? Kan du skubbe den rundt? 

Det er i hvert fald ikke graviditetsrelateret, det tør jeg godt garantere...

Den gør ikke ondt nej, og synes ikke rigtig den kan skubbes rundt. Har ikke ville pille så meget oppe i mig selv, da jeg tænker det nok ikke er så godt uden handsker  

Snakkede med lægen imorges, hun sagde at hun umiddelbart ville sige det kunne være "det gule legme" da den er placeret skråt til siden, og den gerne skulle gå væk inden for de næste dage/lille uge. Hvis ikke, så evt. Fibrom i muskelvævet mellem balle og indgang til skede, og så skulle jeg lige komme op forbi. Det skulle ikke være farligt, da den ikke er øm eller gør ondt som evt. En cyste. 

Hmm.. Meget spændende med forskellige svar muligheder. Giver det til torsdag, ellers må hun altså lige se mig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.