Orgasme under samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.446 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2017

Anonym trådstarter

Er det normalt at man ikke kan opnå orgasme uden stimulering af klitoris? 

Jeg har kun haft sex med min kæreste, vi har været sammen i 10 år. Han er meget udholdende under sex og kommer ikke før jeg også gør, og vores sexliv er virkelig godt.

Det generer mig dog lidt at jeg ikke kan opnå en orgasme uden at blive stimuleret samtidig med sex. Orgasmen er mere intens når vi har sex samtidig frem for når han bare rører ved mig, men jeg kan ikke komme uden berøring og det får mig til at føle at det måske bliver irriterende for min kæreste hvis han nu bare gerne ville ha en quicky indimellem. 

Kan man træne sig til at få en orgasme uden berøring?

Han har aldrig nævnt noget om det og rører ved mig som en selvfølge under akten, så det er kun fordi det generer mig at jeg spørger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2017

Anonym

Jeg har aldrig i mit liv fået orgasme uden berøring (medmindre det var en virkelig hed drøm ), og jeg kender flere som ikke kan komme uden klitorisstimulering. Nogle kvinder er bare langt mere følsomme end andre, og kan derfor komme ved alm penetrering. Jeg aner ikke om man kan træne sig op til at få en orgasme uden at røre, det kan man sikkert godt - men i mit tilfælde har jeg det nu bare fra start udmeldt til kæresten at jeg ikke er særlig følsom og at der skal arbejde til, og det fungerer da stadig fint (han vil da i hvert fald efter snart 3 år i mit selskab stadig have sex med mig )

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig i mit liv fået orgasme uden berøring (medmindre det var en virkelig hed drøm ), og jeg kender flere som ikke kan komme uden klitorisstimulering. Nogle kvinder er bare langt mere følsomme end andre, og kan derfor komme ved alm penetrering. Jeg aner ikke om man kan træne sig op til at få en orgasme uden at røre, det kan man sikkert godt - men i mit tilfælde har jeg det nu bare fra start udmeldt til kæresten at jeg ikke er særlig følsom og at der skal arbejde til, og det fungerer da stadig fint (han vil da i hvert fald efter snart 3 år i mit selskab stadig have sex med mig )

Tak for dit svar. 

Min kæreste har heller aldrig beklaget sig de sidste 10 år. Det er mere mig, der efter at ha læst flere bøger og set film hvor sex er indblandet, og kvinderne kommer nærmest kun ved brystberøring, og i hvert fald under penetrering, tænker om det er mig der er unormal  

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar. 

Min kæreste har heller aldrig beklaget sig de sidste 10 år. Det er mere mig, der efter at ha læst flere bøger og set film hvor sex er indblandet, og kvinderne kommer nærmest kun ved brystberøring, og i hvert fald under penetrering, tænker om det er mig der er unormal  

Haha, du er absolut ikke unormal. Der er virkelig mange kvinder som kun kan komme ved klitorisstimulering

Jeg tror der er mange faktorer involveret i det - det at få en orgasme er jo styret af hjernen, og jeg tror derfor også at vi, hvis vi virkelig arbejdede i dybden med vores tankegang og holdning til sex, kunne træne os op til at komme uden berøring. F.eks. ved virkelig at sætte sig ned og undersøge om vi har nogle mentale barrierer der blokerer for hvor nemt det skal være for os at få orgasme - om vi virkelig tænder på det der foregår under samlejet - hvordan vi egentligt har det med os selv - er vores selvtillid i orden? - om vi i virkeligheden spekulerer på tøjvask, om børnene nu også sover... Osv osv. Hvis man var 130% åben og modtagelig over for en orgasme mentalt, kunne lukke ALT andet ude, og så i øvrigt var meget tændt i situationen - så tror jeg også at vi på et tidspunkt vil kunne opnå en orgasme uden særlig meget berøring Det kræver nok bare en del arbejde

Anmeld Citér

6. februar 2017

B&J

ja mine tanker stoppede under sex og jeg gav mig 100% hen kan jeg hvergang og nogle gange flere gange få en orgasme uden berøring så det er en super fed følelse 

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym

Det er helt det samme hos mig

Min kæreste kan også holde ret lang tid, men lader indimellem være med det (hvilket jeg synes er helt fint) - Nogle gange kan jeg også bare mærke, at der virkelig skal meget til at få mig til at komme, så jeg faktisk næsten ikke orker at "kæmpe" for det  Så siger jeg til ham, at jeg ikke kan komme og at han bare skal gøre hvad han har lyst til. Jeg synes det er rart for mig selv nogen gange, at sige at jeg bare ikke kan komme denne gang, fordi presset for at komme bare kan gøre det endnu sværere. Plus at vi netop så kan tage en hurtig tur, som sagtens kan være dejligt, selvom jeg ikke kommer. 
Medmindre det er meget vigtigt for dig at komme hver gang (det er der ikke noget i vejen med), så kunne du gøre lidt det samme - på en let måde fortælle ham, at han godt "må" komme eller vende den om og sige at du ikke kan komme denne gang, men at det stadig er dejligt. Jeg kan mærke på min kæreste, at han indimellem synes det er rart ikke at skulle tænke lige så meget på mig (han er normalt god til det, så synes det er fint, at det en gang imellem bare er ham som kommer) 

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym

Jeg kan også kun komme ved berøring hvilket min kæreste er godt til. De andre gange småstønner jeg og lader lidt som at jeg kommer . Det er dejligt pga berøring og intimitet selv om man ikke kommer hver gang. Jeg kommer derfor sjældent ved en quicky.

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

Det er helt det samme hos mig

Min kæreste kan også holde ret lang tid, men lader indimellem være med det (hvilket jeg synes er helt fint) - Nogle gange kan jeg også bare mærke, at der virkelig skal meget til at få mig til at komme, så jeg faktisk næsten ikke orker at "kæmpe" for det  Så siger jeg til ham, at jeg ikke kan komme og at han bare skal gøre hvad han har lyst til. Jeg synes det er rart for mig selv nogen gange, at sige at jeg bare ikke kan komme denne gang, fordi presset for at komme bare kan gøre det endnu sværere. Plus at vi netop så kan tage en hurtig tur, som sagtens kan være dejligt, selvom jeg ikke kommer. 
Medmindre det er meget vigtigt for dig at komme hver gang (det er der ikke noget i vejen med), så kunne du gøre lidt det samme - på en let måde fortælle ham, at han godt "må" komme eller vende den om og sige at du ikke kan komme denne gang, men at det stadig er dejligt. Jeg kan mærke på min kæreste, at han indimellem synes det er rart ikke at skulle tænke lige så meget på mig (han er normalt god til det, så synes det er fint, at det en gang imellem bare er ham som kommer) 

Jeg gør som dig tit, netop fordi jeg synes det er fantastisk at ha vild sex uden at skulle spekulere på om jeg kommer. Han spørger altid om jeg skal være med og så siger jeg bare nej hvis jeg bare har lyst til nærheden i samlejet. Jeg tror også min kæreste sætter pris på at han får lov til bare at give slip indimellem.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.