Det er helt det samme hos mig 
Min kæreste kan også holde ret lang tid, men lader indimellem være med det (hvilket jeg synes er helt fint) - Nogle gange kan jeg også bare mærke, at der virkelig skal meget til at få mig til at komme, så jeg faktisk næsten ikke orker at "kæmpe" for det
Så siger jeg til ham, at jeg ikke kan komme og at han bare skal gøre hvad han har lyst til. Jeg synes det er rart for mig selv nogen gange, at sige at jeg bare ikke kan komme denne gang, fordi presset for at komme bare kan gøre det endnu sværere. Plus at vi netop så kan tage en hurtig tur, som sagtens kan være dejligt, selvom jeg ikke kommer.
Medmindre det er meget vigtigt for dig at komme hver gang (det er der ikke noget i vejen med), så kunne du gøre lidt det samme - på en let måde fortælle ham, at han godt "må" komme eller vende den om og sige at du ikke kan komme denne gang, men at det stadig er dejligt. Jeg kan mærke på min kæreste, at han indimellem synes det er rart ikke at skulle tænke lige så meget på mig (han er normalt god til det, så synes det er fint, at det en gang imellem bare er ham som kommer)

Anmeld
Citér