Jeg savner min kæreste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
5 svar
1 synes godt om
6. februar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

er der andre her i forhold med mænd der er en del væk? 

Jeg har haft en ny kæreste i ca et halvt år. Han var væk i 3mdr før jul, det var hårdt! Men vi havde ikke set sååå meget til hinanden endnu, til at han sådan manglede i min hverdag.. Så har han så haft over en hel måned fri! Og nu er han væk - dog kun 3uger!! Men shit! Jeg har virkelig hurtigt vænnet mig til at have ham tæt på! Jeg føler jeg mangler en arm eller sådan noget, det er SÅ mærkeligt! 

Jeg forsøger at holde mig beskæftiget så tiden bare går, er fx startet til træning, har masser af aftaler og så har jeg selvfølglig mine børn hveranden uge der fylder min tid op  men jeg savner ham alligevel helt ustyrligt og tænker på han konstant hvis jeg ikke har et menneske at tale med. Og ja, jeg arbejder alene, så jeg har minimum 8timer dagligt til at gå i selvsving over ham 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2017

Sandratoft

Mor11 skriver:

Jeg har haft en ny kæreste i ca et halvt år. Han var væk i 3mdr før jul, det var hårdt! Men vi havde ikke set sååå meget til hinanden endnu, til at han sådan manglede i min hverdag.. Så har han så haft over en hel måned fri! Og nu er han væk - dog kun 3uger!! Men shit! Jeg har virkelig hurtigt vænnet mig til at have ham tæt på! Jeg føler jeg mangler en arm eller sådan noget, det er SÅ mærkeligt! 

Jeg forsøger at holde mig beskæftiget så tiden bare går, er fx startet til træning, har masser af aftaler og så har jeg selvfølglig mine børn hveranden uge der fylder min tid op  men jeg savner ham alligevel helt ustyrligt og tænker på han konstant hvis jeg ikke har et menneske at tale med. Og ja, jeg arbejder alene, så jeg har minimum 8timer dagligt til at gå i selvsving over ham 

Det lyder da dejligt at være så forelsket 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Mortilah

Kender det godt.. dog kun 3,5 uge ad gangen.. med et par mdrs mellemrum og ofte 4-7 dage spontant. Har også et stort savn- især om vinteren. Han ringer ofte hjem og er god til at kontakte mig. Jeg sørger for at nyde tiden og besøge veninder...:-) 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sandratoft skriver:

Det lyder da dejligt at være så forelsket 

Det er det også 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mortilah skriver:

Kender det godt.. dog kun 3,5 uge ad gangen.. med et par mdrs mellemrum og ofte 4-7 dage spontant. Har også et stort savn- især om vinteren. Han ringer ofte hjem og er god til at kontakte mig. Jeg sørger for at nyde tiden og besøge veninder...:-) 

Her kommer det til at være 15dage job og 12 dages fri, når han lige er blevet kørt ind i den nye stilling. Har heldigvis lige idag fået at vide at han kommer en uge før hjem, så nu tæller jeg ned til tirsdag 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mor11 skriver:

Jeg kender det desværre alt for godt. 

Min kæreste har arbejde i København, men vi er bosat på Bornholm, så vi (vores datter og jeg) ser ham kun i weekenderne.

Det er hårdt når lillepigen spørger hvor far er - især nu her hvor hun har været syg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.