Baby plan test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.171 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt da PB stadig er en hemmelighed.

jeg og min mand prøver at få barn nr 2. 

Jeg har købt babyplans tidlig test. Ikke for at teste tidligt men fordi de skulle være mere følsomme og da jeg ved jeg danner hormoner langsomt fra første barn ville jeg gerne have nogle mere følsomme..

MEN nu har jeg læst på nettet at de ikke skulke være så gode.

er nu gået 5 dage over tid. Har ømme bryster og underlivskneb.. men det kan jo også være indbildning.. men testene er bragende negative.. ikke så meget som antydningen af en skyggesteg. 

nogen der har gode/ dårlige erfaringer med disse teste? 

Tænker jeg jo nok ikke er gravid men vil gerne alligevel hører folks erfaringer da jeg jo skal købe test i næste cyklus forhåbentlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2017

Anonym

Jeg har fået skyggestreg på dem i går, men er ret sikker på jeg ikke er gravid, da jeg lige har haft min ægløsning (i forgårs). Så jeg vil næsten sige man "for let" får en streg derpå.

Tror desværre aldrig man kan vide sig helt sikker med nogen af de forskellige typer tests.

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har købt babyplans tidlig test. Ikke for at teste tidligt men fordi de skulle være mere følsomme og da jeg ved jeg danner hormoner langsomt fra første barn ville jeg gerne have nogle mere følsomme..

er nu gået 5 dage over tid. Har ømme bryster og underlivskneb.. men det kan jo også være indbildning.. men testene er bragende negative.. ikke så meget som antydningen af en skyggesteg. 

Tænker jeg jo nok ikke er gravid men vil gerne alligevel hører folks erfaringer da jeg jo skal købe test i næste cyklus forhåbentlig 

Godmorgen

Altså jeg har også købt dem denne gang og havde fine resultater med dem

Så tænker måske at du enten ikke er så langt og ellers er du måske ikke gravid. Prøv evt. Igen om et par dage. Hvis ikke mens dukker op. 

Vedhæfter lige vores resultat begge tests er taget samme dag. Den ene er en test som din. Den anden er en valmed?  En fra rema 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godmorgen

Altså jeg har også købt dem denne gang og havde fine resultater med dem

Så tænker måske at du enten ikke er så langt og ellers er du måske ikke gravid. Prøv evt. Igen om et par dage. Hvis ikke mens dukker op. 

Vedhæfter lige vores resultat begge tests er taget samme dag. Den ene er en test som din. Den anden er en valmed?  En fra rema 

Stort tillykke..

regner heller ikke med at jeg er gravid men faldt som sagt over nogle dårlige anmelder og tænkte at jeg så måske ikke skulle købe de test næste gang.. men kan da se at din streg er meget tydeligere på babyplan så det er jo super.. så kan jeg godt købe dem en anden gang.. 

og igen tillykke ❤❤

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Stort tillykke..

regner heller ikke med at jeg er gravid men faldt som sagt over nogle dårlige anmelder og tænkte at jeg så måske ikke skulle købe de test næste gang.. men kan da se at din streg er meget tydeligere på babyplan så det er jo super.. så kan jeg godt købe dem en anden gang.. 

og igen tillykke ❤❤

Tak 

Jeg hørte det samme og tænkte præcis som dig. Men her virkede de altså fint. 

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym

Svarer lige anonymt, da det ikke er officielt her endnu.

Jeg testede bragende positivt på de test, og efterfølgende testede jeg også positivt på en fra føtex. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Aysehansen83

Anonym skriver:

Mine baby plan er svagt positive her 7 dage efter æl   

Er der sket noget nyt nu med dine

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Aysehansen83 skriver:

Mine baby plan er svagt positive her 7 dage efter æl   

Er der sket noget nyt nu med dine

Ikke rigtigt.. på dag 41 i min cyklus testede jeg positiv på æl test igen.. så det er anden i denne cyklus

så nu venter jeg til der igen er gået 14 dage om en uge 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Aysehansen83

Anonym skriver:

Ikke rigtigt.. på dag 41 i min cyklus testede jeg positiv på æl test igen.. så det er anden i denne cyklus

så nu venter jeg til der igen er gået 14 dage om en uge 

Ok skriv endelig hvad der sker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.