En lille streg? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

Er det mit hovede der spiller mig et pus, eller er der en svag begyndende streg på den her strimmel?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2017

Nel

Jeg kan godt se den Men jeg er en lille smule i tvivl, om det kan være en skyggestreg. Er den mere lyserød i virkeligheden, eller den som på billedet?

Anmeld Citér

5. februar 2017

Kløver

Jeg synes den ser negativ ud, men måske det kommer i løbet af de næste parade, krydser fingre  

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg kan godt se den Men jeg er en lille smule i tvivl, om det kan være en skyggestreg. Er den mere lyserød i virkeligheden, eller den som på billedet?

Den er mere lyserød i virkeligheden. Det er svært at få farven ordentlig med på billedet synes jeg. Især når det er sådan en lille streg ��

Anmeld Citér

5. februar 2017

Nel

Anonym skriver:

Den er mere lyserød i virkeligheden. Det er svært at få farven ordentlig med på billedet synes jeg. Især når det er sådan en lille streg ��

Så kunne det godt se ud til at være en lille positiv streg Jeg ville være optimistisk!

Anmeld Citér

5. februar 2017

FrøMor

Kunne se den med det samme den ser positiv ud.

Krydser fingre for dig  

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Så kunne det godt se ud til at være en lille positiv streg Jeg ville være optimistisk!

Det vil jeg også ��

Nu har jeg også haft ømme brystvorter og bryster i over en uge, gået ca. 3 dage over tid og bøvlet med en halv hård mave i flere dage. Så tænker at den godt kan ske at være der �� Men også meget heldigt hvis den er, for det er i første forsøg det her ��

Anmeld Citér

6. februar 2017

Mille123

Anonym skriver:

Det vil jeg også ��

Nu har jeg også haft ømme brystvorter og bryster i over en uge, gået ca. 3 dage over tid og bøvlet med en halv hård mave i flere dage. Så tænker at den godt kan ske at være der �� Men også meget heldigt hvis den er, for det er i første forsøg det her ��

Hård mave var mit første sikre tegn, tillykke, jeg kan godt se stregen

Anmeld Citér

6. februar 2017

Wheelybug

Jeg kan godt se stregen!!  Har du taget en ny test endnu? Håber den er der - jeg kan desuden godt genkende de tegn, du beskriver, dem havde jeg også  

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

JL87 skriver:

Jeg kan godt se stregen!!  Har du taget en ny test endnu? Håber den er der - jeg kan desuden godt genkende de tegn, du beskriver, dem havde jeg også  

Jeg tog en i morges og har lige prøvet igen nu. Men synes ikke at der er kommet nogen streger frem på dem. Jeg må vente et par dage mere og se. I dag har jeg ellers også haft super ondt i lænden og oplevet en del niv i den nedre region.

Tålmodighed er en dyd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.