Når sex ikke fungerer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2017

Anonym trådstarter

Andre der er i et forhold hvor sexlivet ikke rigtig fungerer? 

Min mand har en forholdsvis lille penis, og kommer desværre ekstremt hurtigt- indenfor 20 sekunder under sex. 

Inden vi fik børn var jeg heller ikke helt tilfreds men det gik ok - dog ikke med selve sex akten fordi jeg nærmest ikke mærker ham.

efter jeg har fået 2 børn er det blevet meget meget værre og jeg kan slet ikke mærke ham og det giver mig ingen tilfredsstillelse - what so ever. Kan ikke mærke ham og det tager 10 sekunder. 

Selvfælgelig kan man bruge hænderne og tingen osv og det fungerer også rigtig godt men jeg synes virkelig den sidste del mangler. 

Hvad gør man??? Har faktisk ikke lyst til sex med ham længere...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2017

B&J

Det med han kommer hurtigt er noget han skal lære at holde sig evt. Trække sig ud også i gang igen. Har du sagt det til ham? 

Hvad med dildo? 

Og ud over sex er der jo oral sex 

Anmeld Citér

5. februar 2017

IngenKoPåIsen

Hvis problemet er så omfattende at det går ud over lysten, ville jeg nok kontakte en sexolog  

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anonym

Min mand kommer også ret hurtigt hvis han bare "kører på" (har dog ikke problemer med at mærke ham   ).

Han går meget op i at forsøge at holde længere (ved fx at stoppe lidt op undervejs). Og ellers er han super god til at tilfredsstille mig med sine hænder eller ved oralsex. Desuden har vi et større udvalg af dildoer og vibratorer i forskellige udformninger til at lege med.

Han er vild med at starte med at "lege med mig" da det tænder ham rigtig meget at få mig helt op at ringe.... og jeg er selvfølgelig også vild med det.

Så mit råd er at begynde at lege noget mere. Man kan også få forskellige parvibratorer og penisringe med vibrator så du kan blive stimuleret under reelt samleje. Penisringe skulle angiveligt også hjælpe ham til at holde længere (sådan en har vi dog ikke, så ved ikke om det virker)

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Andre der er i et forhold hvor sexlivet ikke rigtig fungerer? 

Min mand har en forholdsvis lille penis, og kommer desværre ekstremt hurtigt- indenfor 20 sekunder under sex. 

Inden vi fik børn var jeg heller ikke helt tilfreds men det gik ok - dog ikke med selve sex akten fordi jeg nærmest ikke mærker ham.

efter jeg har fået 2 børn er det blevet meget meget værre og jeg kan slet ikke mærke ham og det giver mig ingen tilfredsstillelse - what so ever. Kan ikke mærke ham og det tager 10 sekunder. 

Selvfælgelig kan man bruge hænderne og tingen osv og det fungerer også rigtig godt men jeg synes virkelig den sidste del mangler. 

Hvad gør man??? Har faktisk ikke lyst til sex med ham længere...

Vil anbefale en Penisring. Den får det hele til at svulme lidt op og dermed blive større, og så hjælpe den med at holde på udløsningen. 

Altervativt vil jeg anbefale en. Jaa vi kalder det en pikpumpe. Min kæreste har brugt en i en overgang (selvom jeg absolut ikke syntes det var nødvendigt!), og hans er blevet større. Detsuden har det givet ham mere selvtillid, og tænker at din kæreste måske kunne bruge et skud af dét, hvis den virkelig er så lille.? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.