Jer der har spædbørn med mælkeallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
2 svar
1 synes godt om
4. februar 2017

Tascha26

Jer der har spædbørn/småbørn med mælkeallergi. Hvordan fandt i ud af det? Hvilke symptomer havde barnet og det vokset fra det? 

Vores søn er nu knapt 12 uger og har fra han var en uge gammel døjet med maven, skrigeture, udslæt, urolighed, opkast og har stort set ikke ville sove i mere end 20 min af gangen. Efter 9 ugers kamp ind og ud af sygehuset fik han diagnosen mælkeallergi og kom først på pepticate som ikke var nok og kom derfor på neocate. Vi har en helt anden dreng i dag. Glad, tilpas, ingen mavegener, intet udslæt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2017

Hullahop92

Min søn havde også skrigeture og problemer med maven, men da jeg ammede ham tænkte jeg ikke nærmere over det. Da han blev ældre og begyndte på fast føde fandt vi dog hurtigt ud af, at han var allergisk overfor mælk. Bare den mindste smule gav ham voldsom opkastning, feber, sløvhed og diarré.  Vi har fået af vide, at de oftest vokser fra det inden skolealderen - men at man løbende skal teste det af. 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Tascha26

Hullahop92 skriver:

Min søn havde også skrigeture og problemer med maven, men da jeg ammede ham tænkte jeg ikke nærmere over det. Da han blev ældre og begyndte på fast føde fandt vi dog hurtigt ud af, at han var allergisk overfor mælk. Bare den mindste smule gav ham voldsom opkastning, feber, sløvhed og diarré.  Vi har fået af vide, at de oftest vokser fra det inden skolealderen - men at man løbende skal teste det af. 

Okay, tak for input. Vi skal første gang provokerer Adrian når han er 8 mrd ifølge børnelægen. Håber han vokser fra det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.