implantationsblødning og mens, er der stadig håb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. februar 2017

lillestjerneskud

Hej alle

For 2 dage siden, oplevede jeg at der var noget lyserødt i mit udflåd på papiret,da jeg tørrede mig , igår var det så blevet mørkebrunt, begge gange var det kun ved et toiletbesøg. jeg håbede sådan på at nu var den der, for det passede ca. med at det var 10 dage efter min ægløsning, så mit håb var at det ville være implantationsblødning. Men her til morgen, forsvandt min glæde, da jeg har fået en lidt kraftig blødning, med mere frisk blod, desværre lidt ligesom mens, jeg forventer ellers først min mens den 9/2, og den plejer ellers at være 100% regelmæssig,

Mit spørgsmål er så om der er nogen der har prøvet det samme, og stadig var gravid?

Er der måske stadig et lille håb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2017

Baby2017

lillestjerneskud skriver:

Hej alle

For 2 dage siden, oplevede jeg at der var noget lyserødt i mit udflåd på papiret,da jeg tørrede mig , igår var det så blevet mørkebrunt, begge gange var det kun ved et toiletbesøg. jeg håbede sådan på at nu var den der, for det passede ca. med at det var 10 dage efter min ægløsning, så mit håb var at det ville være implantationsblødning. Men her til morgen, forsvandt min glæde, da jeg har fået en lidt kraftig blødning, med mere frisk blod, desværre lidt ligesom mens, jeg forventer ellers først min mens den 9/2, og den plejer ellers at være 100% regelmæssig,

Mit spørgsmål er så om der er nogen der har prøvet det samme, og stadig var gravid?

Er der måske stadig et lille håb

Har prøvet det samme men var desværre ikke gravid.  Min mens kom bare tidligere og startede med pletblødning. 

Da jeg var gravid oplevede jeg ingen blødninger før omkrind tidspunktet hvor næste mens skulle have været der.  Omkring uge 7-8

Kunne desværre ikke komme med noget positivt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.