Ondt i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
5 svar
3 synes godt om
3. februar 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

min dreng på 2 år har vist fået ondt i ørene. Han græder, når han prøver at lægge sig ned for at sove og siger, at det gør ondt i ørene. Han har ikke feber. Han er lidt forkølet, men virker ikke tilstoppet.... Han har ikke haft problemer med ørene før, så jeg er i tvivl om, hvad jeg kan gøre for at lindre hans smerter. Nogen gode råd????  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Du skal give ham noget smertestillende til natten gerne stik piller de virker godt min pige på 2 år havde ondt i ørene sidste weekend  

Vis ikke det er blevet bedre i morgen skal du forbi lægen og få ham tjekket for mellemørebetændelse 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Fremad

Lyder som mellemørebetændelse.. Du skal have hævet hovede enden af sengen.... Jo længere ned han kommer jo større tryk kommer der, læg evt noget under madrassen for at hæve, har du evt øre vat, kan det hjælp på nogle af få det i..

Anmeld Citér

4. februar 2017

alenemor42

Giv endelig noget smertestillende.... ondt i ørene er ekstremt modbydeligt og gør så forfærdeligt ondt

Anmeld Citér

4. februar 2017

Babilooo

Vagtlæge i dag.... hvis det er for meget betændelse sprænger trommehinde. = arvæv = risiko for nedsat værelse grundet arvæv. 

Jeg får altid checket når de er pylrede og har ondt.

Anmeld Citér

4. februar 2017

Skouboe

min dreng på 2 år har vist fået ondt i ørene. Han græder, når han prøver at lægge sig ned for at sove og siger, at det gør ondt i ørene. Han har ikke feber. Han er lidt forkølet, men virker ikke tilstoppet.... Han har ikke haft problemer med ørene før, så jeg er i tvivl om, hvad jeg kan gøre for at lindre hans smerter. Nogen gode råd????  

Væske på ørerne er ret smertefuldt, og han behøver ikke at være stoppet eller have feber. Når han ikke har feber, tror jeg ikke det er mellemørebetændelse, men væsken gør lige ondt af den grund. 

Giv ham noget smertestillende, hæv hovedgærdet på sengen 10 cm (husk at du skal hæve hele sengen, og ikke bare madrassen, det er dårligt for ryggen.  Og så ring til en ørelæge på mandag, du behøver ikke en henvisning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.