Pludselig opstået bylder.. Hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2017

Anonym trådstarter

Min søn på 4 år havde da jeg hentede ham fra børnehaven igår et hævet og varmt øre. Her til morgen var der så kommet en stor byld på øret, som så er sprunget her i løbet af eftermiddagen. Her til aften har jeg så kigget lidt nærmere på ham, og han har nu fået en lille byld på øreflippen, en på kinden og en på halsen  Han er upåvirket af det bortset fra at øret klør og gør lidt ondt når man rør ved det. Nogle som har erfaring med dette og ved hvad det kan være? Han har haft skoldkopper.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

En tur til lægen ville nok være en god idé.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Min søn på 4 år havde da jeg hentede ham fra børnehaven igår et hævet og varmt øre. Her til morgen var der så kommet en stor byld på øret, som så er sprunget her i løbet af eftermiddagen. Her til aften har jeg så kigget lidt nærmere på ham, og han har nu fået en lille byld på øreflippen, en på kinden og en på halsen  Han er upåvirket af det bortset fra at øret klør og gør lidt ondt når man rør ved det. Nogle som har erfaring med dette og ved hvad det kan være? Han har haft skoldkopper.. 

Jeg ville nok ringe til vagtlægen hurtigst muligt. Jeg tænker MRSA når jeg hører om pludseligt opståede bylder eller sår der ikke kan forklares, disse skal podes så man kan iværksætte den rette behandling....

Anmeld Citér

3. februar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Liland skriver:

Jeg ville nok ringe til vagtlægen hurtigst muligt. Jeg tænker MRSA når jeg hører om pludseligt opståede bylder eller sår der ikke kan forklares, disse skal podes så man kan iværksætte den rette behandling....

Helt enig. 

Ville også ringe til lægevagten med det samme.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Tak for svar   Jeg må få fat i lægen 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Camellia

Hvad sagde lægen? 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Camellia skriver:

Hvad sagde lægen? 

Min dreng sover nu, så eftersom der ikke er feber, synes lægen, at jeg godt kan se tiden an til imorgen  Så jeg kontakter lægevagten igen imorgen, og kan komme ind til tjek

Anmeld Citér

4. februar 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Min dreng sover nu, så eftersom der ikke er feber, synes lægen, at jeg godt kan se tiden an til imorgen  Så jeg kontakter lægevagten igen imorgen, og kan komme ind til tjek

Hvordan går det med din dreng?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.