Tør man håbe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
3 synes godt om
3. februar 2017

nordjyllandanne

Hej alle herinde! 

Jeg har brug for jeres erfaring og vurdering! 

Jeg har her i eftermiddag taget to valmed teste, og so I kan se, så ser de temmelig positive ud!  

Men... jeg har nu pletblødt i 4 dage. Ikke noget som har kunnet kommet ud i trussen eller på et bind, men noget brunligt blod når jeg har tørt mig efter toiletbesøg. Er det normalt og har jeg noget at være bange for???? 

Tror ikke helt håbe på jeg faktisk er gravid��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

Rockertand

nordjyllandanne skriver:

Hej alle herinde! 

Jeg har her i eftermiddag taget to valmed teste, og so I kan se, så ser de temmelig positive ud!  

Men... jeg har nu pletblødt i 4 dage. Ikke noget som har kunnet kommet ud i trussen eller på et bind, men noget brunligt blod når jeg har tørt mig efter toiletbesøg. Er det normalt og har jeg noget at være bange for???? 

Selvfølgelig er du gravid, om den bliver til noget, kan ingen love dig.

Anmeld Citér

3. februar 2017

pb2017

Så længe det ikke er frisk blod og du har ikke har smerter, så er der ikke noget du behøver være bekymret for  Det er normalt at bløde lidt  

Der er selvfølgelig ingen garantier for noget i livet, men det lyder ikke til du skal bekymre dig  Stort tillykke med graviditeten i øvrigt 

Anmeld Citér

4. februar 2017

nordjyllandanne

pb2016 skriver:

Så længe det ikke er frisk blod og du har ikke har smerter, så er der ikke noget du behøver være bekymret for  Det er normalt at bløde lidt  

Der er selvfølgelig ingen garantier for noget i livet, men det lyder ikke til du skal bekymre dig  Stort tillykke med graviditeten i øvrigt 

Tak for de beroligende ord  

Nu har jeg taget en test her til morgen igen, og synes den bliver svagere end den var igår  Puha, alle de tanker som kører rundt inde i hovedet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. februar 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
nordjyllandanne skriver:

Nu har jeg taget en test her til morgen igen, og synes den bliver svagere end den var igår  Puha, alle de tanker som kører rundt inde i hovedet. 

Hej

Der kan sagtens være forskel fra dag til dag. Det afhænger af hvornår på dagen du har testet, og hvor meget du har drukket. 

Prøv ingen om et par dage. Umiddelbart ville jeg mene at den er god nok så længe du ikke bløder frisk blod og ikke har smerter.  

Jeg krydser for at alt er som det skal være. 

Anmeld Citér

4. februar 2017

nordjyllandanne skriver:

Desuden kan du heller ikke regne med farven når det er over tid. Hvilket dem fra igår jo er

Anmeld Citér

4. februar 2017

nordjyllandanne

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Der kan sagtens være forskel fra dag til dag. Det afhænger af hvornår på dagen du har testet, og hvor meget du har drukket. 

Prøv ingen om et par dage. Umiddelbart ville jeg mene at den er god nok så længe du ikke bløder frisk blod og ikke har smerter.  

Jeg krydser for at alt er som det skal være. 

Jeg har ikke smerter nej, og heller ingen frisk blod - men har en mærkelig trykken i maven, og da det er første gang, har jeg svært ved at skelne mellem hvornår noget er smerter og hvornår det bare er forandringerne i kroppen

Anmeld Citér

4. februar 2017

Cassandra

nordjyllandanne skriver:

Hej alle herinde! 

Tillykke med graviditeten For nogle er det normalt at bløde i starten af graviditeten. I min første graviditet med vores datter vidste jeg ikke jeg var gravid - havde almindelig menstruation mm. - først omkring 3.måned fattede jeg mistanke og min læge mente at graviditeten var gået til grunde - akut scanning viste dog et fint foster❤ Hun er i dag 6.5 år 

Held og lykke med jeres lille spire

Anmeld Citér

4. februar 2017

nordjyllandanne skriver:

Jeg har ikke smerter nej, og heller ingen frisk blod - men har en mærkelig trykken i maven, og da det er første gang, har jeg svært ved at skelne mellem hvornår noget er smerter og hvornår det bare er forandringerne i kroppen

Det hvertfald gode tegn i mine øre.

Jeg ville som sagt prøve at give det nogle dage, og så teste igen. Der er ikke rigtig så meget andet at gøre her i starten  for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.