Endnu en update: "Er denne ægløsningstest..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er denne ægløsningstest positiv eller negativ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

733 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2017

Anonym trådstarter

Der skete en fejl med det tidligere indlæg, så prøver igen.

Efter som både jeg selv og også I var noget i tvivl ang om min ægløsningstest fra i går eftermiddags var positiv eller ej, så tog jeg en ny her til morgen.

Så jeg vil gerne høre jer om I mener den er positiv eller ej nu?

Vil ISÆR gerne høre fra jer der havde en mening om den tidligere og så høre om I mener det samme eller noget andet nu.

Ved godt at ved en ÆL-test skal teststregen være mindst lige så tydelig som kontrolstregen, men det er så det jeg tidligere har været i tvivl om.

Vil meget gerne at I svarer her i tråden og begrunder også, og evt kommer med jeres egen erfaring med ÆL-tests.

Uanset hvad mærker jeg efter i dag om jeg får min ægløsning, og gør jeg det var den fra i går eftermiddags jo nok positiv, ellers mærker jeg efter i morgen også. Skal nok opdatere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

drabo

Profilbillede for drabo

Jeg synes den ser positiv ud, men synes at æl teste er svære at tyde.

jeg gjorde det i sin tid, at jeg en cyklus brugte både digitale og strimmel teste, så lærte jeg hvordan mine positive og næsten positive strimmel teste så ud. De digitale test. Er møgdyre, men synes det var pengene værd for ikke at stå og være i tvivl omkring strimmeltests fremover.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Jeg synes den ser positiv ud, men synes at æl teste er svære at tyde.

jeg gjorde det i sin tid, at jeg en cyklus brugte både digitale og strimmel teste, så lærte jeg hvordan mine positive og næsten positive strimmel teste så ud. De digitale test. Er møgdyre, men synes det var pengene værd for ikke at stå og være i tvivl omkring strimmeltests fremover.

Det lyder fornuftigt. Om ikke andet kan man vel have de digitale liggende og så kun tage en, hvis strimmeltesten ser positiv ud - for at få et sikkert svar. For det er jo den første positive i en cyklus man skal gå ud fra...

Hvilke digitale vil du anbefale? Og hvordan ee prisen ca?

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Min kæreste siger også at han på denne synes teststregen er kraftigere i farven end kontrolstregen - hvor vi begge var noget i tvivl med den fra i går. Men hvad mener I?

Anmeld Citér

3. februar 2017

*Toffee*

Anonym skriver:

Min kæreste siger også at han på denne synes teststregen er kraftigere i farven end kontrolstregen - hvor vi begge var noget i tvivl med den fra i går. Men hvad mener I?

Søde jer. Hvorfor knalder i ikke bare? 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

*Toffee* skriver:

Søde jer. Hvorfor knalder i ikke bare? 

Tro mig, det gør vi også i vilden sky 

Men har aldrig før haft en positiv ÆL-test, så vil bare gerne vide om jeg måske rent faktisk har det nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.