jeg er 9+0 eller 9+1, jeg er faktis ikke sikker fordi forskellige netsider skifter mellem de 2..
min søster ved vi er gravide.. mine 3 meget tætte kollegaer da der skal tages en lille smugle hensyn i det daglige.. og så ved min kærestes farmor det.. og selvfølgelig kæresten selv..
jeg vil rigtig gerne holde det for os selv ind til scanningen, men på den anden side så er der begyndt at komme en lille smugle bule på maven, jeg har lidt forskellige gener, lidt kvalme, sover dårligt, tøjet strammer så går i joggingbukser, konstant sult, mega træt osv.. så man skal ikke være sammen med mig for mange timer før man opdager det tror jeg..
nogle dage er der ingen symptomer og så kommer frygten snigende om noget sku være galt.. kæresten kan heller ikke helt forstå min træthed og manglende overskud men han er os første gangs forældre så alt er nyt for ham..
men den der glæde man føler, man har lyst til at dele det med hele verden men igen kommer frygten snigende
jeg har aldrig selv oplevet noget sku være galt eller at miste eller noget men min søster var engang igennem en sen abort grundet hjertefejl på fostret
jeg syndes heller ikke min datter skal vide det for tideligt, det er stort at gå og tænke på men det er svært at forklare hende hvorfor jeg ikke kan bære hende, hvorfor mine bryster gør ondt, hvorfor jeg er træt osv..
så mange forskellige tanker hele tiden
Anmeld
Citér