Hvornår mon jeg er gået over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg spørger lige lidt direkte.

Jeg havde min menstruation fra d. 3-9 jan. Testede positiv for ÆL d. 17 jan. Havde sex med min kæreste i dagene deromkring.

Jeg stoppede med p-piller i slut november og min første naturlige menstruation var altså den i januar. Min cyklus var ganske normal og på ca. 31 dage.

Man siger jo at menstruation kommer ca. 14 dage efter ÆL, så hvis jeg regner med det, så er jeg gået over tid. Men hvis jeg så ser på at min cyklus bør være på ca. 31 dage så er jeg måske ikke gået over tid før i morgen.

Hvad tænker i andre? Har i gjort jer nogle erfaringer? Skal man regne med ain cyklus eller med hvornår man havde ÆL?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

GrønStjerne

Jeg ville regne med min cyklus.

Nogle kvinder har ÆL tidligt, andre sent. Det med de 14 dage er et gennemsnit/ca tal, ligesom cyklus længde.

Når det så er sagt kan mange godt teste positivt dagen før mens, så hvis du slet ikke kan holde dig kan du godt test nu :

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Jeg ville regne med min cyklus.

Nogle kvinder har ÆL tidligt, andre sent. Det med de 14 dage er et gennemsnit/ca tal, ligesom cyklus længde.

Når det så er sagt kan mange godt teste positivt dagen før mens, så hvis du slet ikke kan holde dig kan du godt test nu :

Fedt. Tusind tak for dit svar

Jeg holder mig indtil i morgen tidlig. Er det ikke også bedst at teste i morgen urin?

Anmeld Citér

3. februar 2017

GrønStjerne

Det med morgenurin handler vist om at den skal være koncentreret, dvs at man har holdt sig mindst 4 timer. Nogle kvinder tester bedst om eftermiddagen, for mig er det bedst om morgenen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.