Kan i se en streg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

629 visninger
7 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Jeg håber på miraklet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Baby2017

sol_og_sommer_<3 skriver:

Jeg håber på miraklet 

Jeg har sagt ja,  men er ikke helt fan af dem fra apoteket.  Ville være en god ide at evt.  Prøve en valmed test

Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

2. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Baby2017 skriver:

Jeg har sagt ja,  men er ikke helt fan af dem fra apoteket.  Ville være en god ide at evt.  Prøve en valmed test

Forsigtigt tillykke

Forsigtigt tak �� Jeg tager en anden test i morgen, en der ikke er fra apoteket ��

Anmeld Citér

2. februar 2017

VN

Jeg håber på miraklet 

Jeg kan nemt se en blå streg! Krydser for at du står med en endnu mere fin streg imorgen, men stort forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Nel

Jeg kan også godt se en lille blå streg

Anmeld Citér

2. februar 2017

sol_og_sommer_<3

VN skriver:

Jeg kan nemt se en blå streg! Krydser for at du står med en endnu mere fin streg imorgen, men stort forsigtigt tillykke 

Tak �� Jeg skal have tager blodprøver i morgen for at bekræfte 

Anmeld Citér

5. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Der er gået flere dage siden jeg tog testen nu, og jeg har taget en hver dag siden. De bliver mere og mere tydelige og kommer frem hurtigere 

Jeg fik også taget en blodprøve som viste positiv, og i morgen skal jeg have taget en til for at se om hcg-niveauet stiger. Det virker sådan, siden stregen bliver tydeligere for hver dag.

Jeg blev insemineret for 16 dage siden på klinikken,  og inden vi kan fastsætte scanningsdato vil de gerne have hcg tallet lidt højere op 

MEN den er positiv, og jeg er meget glad  jeg skal scannes i uge 7 for at se om der er hjerteblink 

I dag er jeg 4+3 

Anmeld Citér

6. februar 2017

FrkLarsen

Der er gået flere dage siden jeg tog testen nu, og jeg har taget en hver dag siden. De bliver mere og mere tydelige og kommer frem hurtigere 

Jeg fik også taget en blodprøve som viste positiv, og i morgen skal jeg have taget en til for at se om hcg-niveauet stiger. Det virker sådan, siden stregen bliver tydeligere for hver dag.

Jeg blev insemineret for 16 dage siden på klinikken,  og inden vi kan fastsætte scanningsdato vil de gerne have hcg tallet lidt højere op 

MEN den er positiv, og jeg er meget glad  jeg skal scannes i uge 7 for at se om der er hjerteblink 

I dag er jeg 4+3 

Stort tillykke med spiren 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.